1
Perioada de actualizare
de la 03.01.2023 15:23
până la 13.01.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.01.2023 14:00
până la 24.01.2023 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 16 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 ian 2023, 15:23 - 13 ian 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 ian 2023, 14:00 - 24 ian 2023, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Vezi anexa nr.6 a Ordinlui MS RM nr.701 din 18.10.2010
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2023, 15:13
Data ultimilor modificări
5 ian 2023, 12:33
Valoarea estimată (fără TVA)
16 000 MDL
Achizitii.md ID
21070961
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
1 febr 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ser de cal CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
Documentele procedurii de achiziție
anexele descriereii obiectului loturilor.doc
Specificaţie tehnică
-
3.01.23 15:23
duae_ro_, printare.doc
Criterii de evaluare
-
3.01.23 15:23
documentatia standard reactivi şi consumabile de laborator pentru anul 2023 (1).docx
Documentele la ofertă
-
5.01.23 12:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Becor SRL

Preţul ofertei: 13 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 15 300 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări