1
Perioada de actualizare
de la 29.12.2022 15:04
până la 09.01.2023 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.01.2023 08:00
până la 18.01.2023 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 15 416,67 MDL
Perioada clarificărilor: 29 dec 2022, 15:04 - 9 ian 2023, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2023, 8:00 - 18 ian 2023, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Stare: Nou
Condiţii specifice: Compatibilă cu încărcătorul frontal propus al prezentei specificaţii
Volum: min. 0,80 m3
Lățimea cupei: min. 2,0 m
Greutatea : min. 240 kg
Garanția: min. 12 luni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7326, MOLDOVA, Cantemir, s.Goteşti, str. Stefan cel Mare nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bolocan Romeo
Telefonul de contact
060341544
Datele achizitiei
Data publicării
29 dec 2022, 14:48
Data ultimilor modificări
29 dec 2022, 15:04
Valoarea estimată (fără TVA)
15 416,67 MDL
Achizitii.md ID
21070807
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
7326, MOLDOVA, Cantemir, s.Goteşti, str. Stefan cel Mare nr.22
Durata contractului
20 ian 2023 08:00 - 30 mart 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cupă de încărcare obișnuită CPV: 16700000-2 - Tractoare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
29.12.22 15:04
duae (3).signed.pdf duae (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
29.12.22 15:04
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
29.12.22 15:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Agropiese TGR Grup SRL

Preţul ofertei: 15 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări