1
Perioada de actualizare
de la 29.12.2022 16:09
până la 04.01.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.01.2023 17:00
până la 11.01.2023 09:00
3
Licitaţie
12.01.2023 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 370 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 dec 2022, 16:09 - 4 ian 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 ian 2023, 17:00 - 11 ian 2023, 9:00
Începutul licitației: 12 ian 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de pază fizică cu buton de alarmă, 24/24, pentru 11 luni începând cu 01.02.2023
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pârcălab 46
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
022277582
Datele achizitiei
Data publicării
29 dec 2022, 13:41
Data ultimilor modificări
29 dec 2022, 16:09
Valoarea estimată (fără TVA)
370 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 470 MDL
Achizitii.md ID
21070789
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pârcălab 46
Durata contractului
1 febr 2023 16:07 - 30 dec 2023 16:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii paza fizică 24 din24 ore CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii paza_consiliu audiovizual.pdf ds_servicii paza_consiliu audiovizual.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard pentru servicii
29.12.22 16:09
duae_servicii paza 11 luni_consiliu audiovizual.doc
Documentele la ofertă
Ducumentul Unic de Achizitii European
29.12.22 16:09
anunt_de_participare_servicii paza 24 ore(11 luni).pdf anunt_de_participare_servicii paza 24 ore(11 luni).pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare pentru achizitionarea serviciilor de paza fizica 24 ore
29.12.22 16:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 372 086 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin decizia de atribuire nr.1 din 16.01.2023, grupul de lucru a decis desemnarea ofertei câștigătoare, depusă de operatorului economic Î.S. Servicii Paza a MAI.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări