1
Perioada de actualizare
de la 28.12.2022 16:21
până la 02.01.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.01.2023 16:00
până la 06.01.2023 09:00
3
Licitaţie
de la 09.01.2023 14:37
până la 09.01.2023 14:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2022, 16:21 - 2 ian 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 ian 2023, 16:00 - 6 ian 2023, 9:00
Începutul licitației: 9 ian 2023, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Formatul: A4 (210 x 297), 500 foi în pachet.
Greutatea: 80 gr./m2.
Densitatea: min. 150%.
Clasa: „A – C”,
„sau echivalent cu Balet”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, Str. Puşkin, nr. 22, et. 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bratețchi Inga
Telefonul de contact
069390006, 022-23-36-01
Datele achizitiei
Data publicării
28 dec 2022, 15:37
Data ultimilor modificări
29 dec 2022, 9:39
Valoarea estimată (fără TVA)
12 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
48 MDL
Achizitii.md ID
21070708
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, Str. Puşkin, nr. 22, et. 3
Durata contractului
16 ian 2023 15:57 - 28 dec 2023 16:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică CPV: 30197642-8 - Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
Cantitatea: 120.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare (2).signed.pdf anunț de participare (2).signed.pdf
tenderNotice
anunț de participare
28.12.22 16:21
caiet de sarcini (2).signed.pdf caiet de sarcini (2).signed.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
28.12.22 16:21
Documentele lotului
caiet de sarcini (2).signed.pdf
caiet de sarcini
28.12.22 16:21
anexe obligatorii.docx
anexe obligatorii
28.12.22 16:21
duae.doc
DUAE
28.12.22 16:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-EXIM

Preţul ofertei: 8 898 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferă prețul cel mai scăzut și parametrii tehnici ai hârtiei A4 corespund cerințelor IP AIS MOLDPRES.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 10 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări