Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 944 081,75 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2022, 10:06 - 9 ian 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2023, 12:00 - 18 ian 2023, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

„Servicii de alimentare a elevilor din cadrul IPLT „Alexei Mateevici”, or. Cricova, pentru perioada 01.02.2023-24.12.2023” - conform documentației de atribuire.

Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin ordinul Ministrului Educației și Cercetării și al Ministrului Finanțelor nr. 1310 din 28.12.2022, au fost aprobate noi norme financiare pentru alimentarea copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ pentru anul 2023. Potrivit pct.1 al ordinului prenotat, prevederile acestuia urmează a fi aplicate pentru anul 2023, respectiv, aplicarea începând cu luna ianuarie 2023 în cadrul contractelor de alimentare a copiilor/elevilor din instituțiile de învățământ a unor norme de alimentare mai mici decât cele prevăzute de noile reglementări, ar fi în contradicție cu cadrul normativ în vigoare.
Astfel, reieșind din circumstanțele de fapt și de drept indicate supra, în contextul în care documentația de atribuire aprobată pentru procedura de achiziție publică MD-1672214244607 din 28.12.2022 indică normele vechi, continuarea procedurii de achiziție publică din litigiu, prin atribuirea contractului de achiziție este lipsită de eficiență, or pe de o parte, atribuirea unui contract care indică norme financiare abrogate care nu vor putea fi aplicate în perioada executării contractului respectiv, iar pe de altă parte modificarea acestora nu poate fi efectuată fără abateri de la prevederile legale. În acest context, sunt aplicabile prevederile art. 71 alin (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015.
Autoritatea contractantă în cei mai restrânși termeni va modifica documentația de atribuire și va publica o nouă procedură de achiziție cu normele în vigoare.
Data anulării
11 ian 2023, 9:12
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2084-MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, or Cricova , str Tineretului 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
068535107
Datele achizitiei
Data publicării
28 dec 2022, 10:06
Data ultimilor modificări
11 ian 2023, 9:13
Achizitii.md ID
21070668
CPV
55510000-8 - Servicii de cantină
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.