Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21070641
1
Perioada de actualizare
de la
27.12.2022 16:57
până la 13.01.2023 00:00
până la 13.01.2023 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
13.01.2023 00:00
până la 20.01.2023 00:00
până la 20.01.2023 00:00
3
Licitaţie
de la
20.01.2023 14:00
până la 20.01.2023 14:32
până la 20.01.2023 14:32
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
5 973 180 MDL
Perioada clarificărilor:
27 dec 2022, 16:57 - 13 ian 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 ian 2023, 0:00 - 20 ian 2023, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reconstructia institutiei de invatamint timpurii din s.Magurele r-n Ungheni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3633, MOLDOVA, Ungheni, s.Măgurele, s. Magurele
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2022, 16:57
Data ultimilor modificări
10 ian 2023, 20:04
Achizitii.md ID
21070641
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reconstructia institutiei de invatamint timpurii s.Măgurele
Buget: 5973180.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
2-1-6ćĺf1 semnalizare de incen.pdf
2-1-6ćĺf1 semnalizare de incen.pdf
Documentele la ofertă
-semnalizare de incen
27.12.22 16:57
2-1-4 1kivĺf1 aer condit.pdf
2-1-4 1kivĺf1 aer condit.pdf
Documentele la ofertă
-aer condit
27.12.22 16:57
2-1-4 2vivc f1 vintelare.pdf
2-1-4 2vivc f1 vintelare.pdf
Documentele la ofertă
-vintelare
27.12.22 16:57
2-1-5 el1 lucrari electric.pdf
2-1-5 el1 lucrari electric.pdf
Documentele la ofertă
-lucrari electric
27.12.22 16:57
2-1-1- sacf1 lucrari de costructie.pdf
2-1-1- sacf1 lucrari de costructie.pdf
Documentele la ofertă
-lucrari de costructie.pdf
27.12.22 16:57
2-1-3ivcinc1 incalzire.pdf
2-1-3ivcinc1 incalzire.pdf
Documentele la ofertă
-incalzire
27.12.22 16:57
6-1-1reacf1 apa canaliz exterior.pdf
6-1-1reacf1 apa canaliz exterior.pdf
Documentele la ofertă
-apa canaliz exterio
27.12.22 16:57
2-1-2racf1 apa canaliz.pdf
2-1-2racf1 apa canaliz.pdf
Documentele la ofertă
-apa canaliz
27.12.22 16:57
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
ID: d87e87c0-f85c-4524-adbb-7640e86dac25
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.semnat (1).pdf
anunț de participare.semnat (1).pdf
ID: d87e87c0-f85c-4524-adbb-7640e86dac25
Documentele la ofertă
-
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
ID: d87e87c0-f85c-4524-adbb-7640e86dac25
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-anunț de participare.semnat
10.01.23 20:04
Data:
28 dec 2022, 18:06
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Solicitam includerea cerintei privind cifra medie de afaceri conform prevederilor Legii nr. 131/2015 Articolul 21. Capacitatea economică şi financiară (1) Demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante, cum ar fi: c) declaraţii privind cifra de afaceri totală sau, dacă este cazul, privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului într-o perioadă anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informaţiile respective sînt disponibile. (2) În sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Astfel, reieșind din prevederile menționate supra vă informăm că valoarea estimată a viitorului contract este de 5 973 180 respectiv, valoarea ei dublă constituie 11 946 360.
Răspuns (29 dec 2022, 11:17):
conform Legii nr. 131/2015 s-a stipulat in cerere condițiile cerute
Data:
28 dec 2022, 18:15
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Solicităm să modificați pct.5 din anunț de participare (Declaratie privind experienta similara, conform Anexei 12). Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din
valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau
subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de
recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele
mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și
nr. 13); sau
2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală
sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea
lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de
certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile
date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13).
Răspuns (29 dec 2022, 11:18):
conform Legii nr. 131/2015 s-a stipulat in cerere condițiile cerute
Data:
28 dec 2022, 23:32
Subiectul întrebării:
Raspuns la şmecherii cu cerintele lor prosteşti
Întrebare:
Voi cei ce cereti " 75 % " nu va pare ca instaurati monopol , aceste cerinte prostesti nu permite de a avansa , nu permite de a creşte si a te dezvolta si asa mai departe , vati bucurat de contracte de milioane obtinute uşor si acuma legea asta prosteasca va face pe voi aici o " mică familie monopol " , mi se pare normal de a oferi şanse tuturor doritorilor cu acte in regula de a participa si a se dezvolta , mi se pare absurd sa faci facultate , masterate , un şir de cursuri , nopti nedormite si un efort colosal ca la urmă sa veniti voi cei mai hîtrişori sa aratati la o lege proasta ca sa aveti numai voi ce pune la copii pe masa , cu respect " Un grup foarte mare de agenti economici uniti de a destruge monopolul din Republica Moldova " ,Concurenta e unica cale sa ajungi la cel mai bun !!!
Răspuns (29 dec 2022, 09:03):
cerem o o garantie, de a fi siguri ca firma data a facut asa lucrari are finante
Data:
30 dec 2022, 13:23
Subiectul întrebării:
Formular 5
Întrebare:
Solicităm respectuos să publicați formularul nr 5 (forma desfășurată - resurse)
Răspuns (30 dec 2022, 19:33):
a fost publicat ,succes
Data:
10 ian 2023, 17:36
Subiectul întrebării:
pnc. 11 din anunt de participare
Întrebare:
Dvs. cereti Formularul de deviz Nr.1, conform Anexei nr. 23 ?
Acest formular se completeaza de catre Autoritate Contractanta, care este deja atașat de dvs, concretiza-ti va rog ce formular ați avut în vedere!!!
Răspuns (10 ian 2023, 19:00):
sa emis o eroare sunt necesare Formlarele 3,5,7 semnate electronic de către operatorul economic,
Data:
10 ian 2023, 17:37
Subiectul întrebării:
Documentația standard
Întrebare:
Atașați documentația standard, conform Legii Achizițiilor Publice nr. 131/ 2015, dacă faceți referire la anexele din documentație.
Răspuns (10 ian 2023, 18:54):
ok
Data:
12 ian 2023, 16:27
Subiectul întrebării:
documentatia de calificare
Întrebare:
Unde este indicat în documentația standard certificatele ISO9001 și ISO14001cît și Certificatul persoanei responsabile pentru securitatea sănătății?
Răspuns (12 ian 2023, 16:41):
ADAUGATOR
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK