1
Perioada de actualizare
de la 21.12.2022 14:17
până la 03.01.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.01.2023 10:00
până la 12.01.2023 10:00
3
Licitaţie
de la 13.01.2023 12:00
până la 13.01.2023 12:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 253 500 MDL
Perioada clarificărilor: 21 dec 2022, 14:17 - 3 ian 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 ian 2023, 10:00 - 12 ian 2023, 10:00
Începutul licitației: 13 ian 2023, 12:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

În role, lungimea ≥ 57 m./buc. H=90mm +/- 5mm. Ofertanții vor prezenta mostrele în decurs de 2 zile (≥ 2 role) - la solicitarea.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Ionel
Telefonul de contact
022-409-775
Datele achizitiei
Data publicării
21 dec 2022, 10:56
Data ultimilor modificări
29 dec 2022, 17:06
Valoarea estimată (fără TVA)
253 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 535 MDL
Achizitii.md ID
21070191
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Petricani, 88
Durata contractului
16 ian 2023 13:49 - 30 dec 2023 14:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie igienică CPV: 33761000-2 - Hârtie igienică
Cantitatea: 65000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-
21.12.22 14:17
4. duae.doc
Documentele la ofertă
-
21.12.22 14:17
4. duae.pdf 4. duae.pdf
Documentele la ofertă
-
21.12.22 14:17
3. documentatia standard.pdf 3. documentatia standard.pdf
Documentele la ofertă
-
21.12.22 14:17
2. anunț de participare.pdf 2. anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
29.12.22 17:06
2. anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
29.12.22 17:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Mitra-Grup

Preţul ofertei: 250 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde criteriilor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rodital Lux SRL

Preţul ofertei: 263 250 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Hârtie igienică
Data:
29 dec 2022, 15:05
Subiectul întrebării:
Depunerea ofertelor
Întrebare:
Buna ziua, Conform pct. 10 din Anunțul de participare este menționat că în cazul în care contractul (procedura de achiziție) este împărțit (ă) pe loturi (caz in care ne aflăm), atunci un operator economic poate depune oferta (se subînțelege după cum ați selectat) doar pentru toate loturile, sau cel puțin așa Dvs ați bifat. Vă rugăm să concretizați totuși, dacă este obligatoriu depunerea ofertelor pentru toate loturile (caz în care Dvs veți limita concurența) sau operatorii economici pot depune oferta pentru care loturi doresc (caz în care trebuie să modificați anunțul de participare), avînd în vedere că în SIA RSAP ați plasat loturile separat. Totodată reamintim faptul că legea achizițiilor prevede (art. 36 (3)) că în cazul în care autoritatea contractantă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, atunci aceasta are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi. Mulțumim anticipat!
Răspuns (29 dec 2022, 16:51):
Bună ziua, fiecare operator economic este în drept să propună oferta doar pentru loturile pe care le dispune. Vor fi operate modificările de rigoare în documentația de atribuire. Criteriul de evaluare este cel mai mic preț și corespunderea specificațiilor tehnice solicitați pentru fiecare lot împarte. Mulțumim anticipat.
Hârtie igienică
Data:
29 dec 2022, 15:09
Subiectul întrebării:
Rectificare articol intrebarea anterioara
Întrebare:
Rectificare La întrebarea anterioară totuți mențiunea este la art.39 (3) a Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. O zi buna!
Răspuns (29 dec 2022, 16:52):
Mulțumim
Hârtie igienică
Data:
29 dec 2022, 16:40
Subiectul întrebării:
Livrari
Întrebare:
Corect am inteles ca livrarea va fi in perioada 20.01.2023-31.03.2023?
Răspuns (29 dec 2022, 16:47):
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: la solicitare (1-3 livrări), în termen de 5 zile după data solicitării ANP, în baza cererii remise prin poșta electronică de către persoana responsabilă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări