1
Perioada de actualizare
de la 14.12.2022 16:06
până la 20.12.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.12.2022 09:00
până la 26.12.2022 09:00
3
Licitaţie
de la 27.12.2022 14:00
până la 27.12.2022 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 dec 2022, 16:06 - 20 dec 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 dec 2022, 9:00 - 26 dec 2022, 9:00
Începutul licitației: 27 dec 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

- Distribuirea facturilor pe adresele solicitate, în raza or. Chișinău;
- livrarea va fi efectuată o dată pe lună;
- operatorul economic va întocmi Registrul de distribuire, unde se va menționa adresele de distribuire, numărul de exemplare și semnătura Beneficiarului de primire a facturii.
- facturile vor fi transmise direct agenților economici, contra semnătură, cu indicarea datei exacte de primire.
- în cazul distribuirii corespondenței pe o adresă greșită, se va asigura distribuirea repetată a facturilor la adresa corectă în termen de maxim 5 zile lucrătoare;
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Cotet
Telefonul de contact
060500912
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2022, 16:02
Data ultimilor modificări
14 dec 2022, 16:06
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
900 MDL
Achizitii.md ID
21069735
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Durata contractului
10 ian 2023 16:05 - 1 dec 2023 16:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de distribuire a facturilor pentru agenți economici CPV: 64100000-7 - Servicii poştale şi de curierat
Cantitatea: 40000.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
doc standard bunuri-servicii.doc
Documentele la ofertă
-
14.12.22 16:06
anunt facturi.pdf anunt facturi.pdf
Documentele la ofertă
-
14.12.22 16:06
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
-
14.12.22 16:06
anunt cop - distribuire facturi - ii.docx
Documentele la ofertă
-
14.12.22 16:06
f 22 si f 23.docx
Documentele la ofertă
-
14.12.22 16:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Calmicservicecom

Preţul ofertei: 296 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform criteriului de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Poșta Moldovei

Preţul ofertei: 299 920 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări