Achiziţie publică
21069330
Ouă de găină
1
Perioada de actualizare
de la 09.12.2022 10:55
până la 14.12.2022 11:30
până la 14.12.2022 11:30
2
Propunerea ofertelor
de la 14.12.2022 11:30
până la 18.12.2022 12:00
până la 18.12.2022 12:00
3
Licitaţie
de la 19.12.2022 14:00
până la 19.12.2022 14:09
până la 19.12.2022 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
787 500 MDL
Perioada clarificărilor:
9 dec 2022, 10:55 - 14 dec 2022, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 dec 2022, 11:30 - 18 dec 2022, 12:00
Începutul licitației:
19 dec 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Ouă de găină pentru consum uman, categoria „A”,
categoria de greutate: „M”
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018 și HG nr.1208/2008.
Etichetarea şi marcarea conform: Legea nr.279/2017 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare) la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: cel puțin 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificatul sanitar-veterinar forma 2, original sau copie confirmată prin ștampila umedă a ofertantului și pașaport de calitate/certificat de calitate în care să fie indicată data ouatului.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, la depozitul Secției alimentare, în perioada ianuarie - iulie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise prin poşta electronică de către şeful Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
categoria de greutate: „M”
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018 și HG nr.1208/2008.
Etichetarea şi marcarea conform: Legea nr.279/2017 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare) la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: cel puțin 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă certificatul sanitar-veterinar forma 2, original sau copie confirmată prin ștampila umedă a ofertantului și pașaport de calitate/certificat de calitate în care să fie indicată data ouatului.
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) vînzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana Chişinău, la depozitul Secției alimentare, în perioada ianuarie - iulie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00;
- data și cantitatea conform cererii şefului Secţiei alimentare, remise prin poşta electronică de către şeful Secţiei alimentare (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 dec 2022, 10:48
Data ultimilor modificări
9 dec 2022, 10:55
Valoarea estimată (fără TVA)
787 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
787,50 MDL
Achizitii.md ID
21069330
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Durata contractului
2 ian 2023 10:53 - 25 dec 2023 10:53
Lista pozițiilor
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
9.12.22 10:55
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
9.12.22 10:55
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Acustic Tehnologie SRL
Preţul ofertei:
178 750 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
17.01.23 09:54
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
duae armata.подписан.pdf
ID: 6b469580-c087-41fc-ada6-d7139ad974e6
Reclamații și decizii
17.01.23 09:54
clarificari acustic tehnologie 20 12 22.signed.pdf
ID: 6f91e8a6-40b4-4691-b6df-297372327823
Reclamații și decizii
17.01.23 09:54
anexa nr 22.подписан.pdf
ID: d8fd73bc-967b-4a83-a248-04a987243b7b
Reclamații și decizii
17.01.23 09:54
autorizatie de transport.подписан.pdf
ID: f8b51f54-5c0e-434b-b1d7-32edba28a48d
Reclamații și decizii
17.01.23 09:54
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
16.12.22 11:08
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Documente de depunere
Data încărcării:
16.12.22 11:08
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Documente de depunere
Data încărcării:
16.12.22 11:08
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Documente de depunere
Data încărcării:
16.12.22 11:09
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Documente de depunere
Data încărcării:
16.12.22 11:07
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Documente de depunere
Data încărcării:
16.12.22 11:08
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Propunere financiară
Data încărcării:
16.12.22 11:07
Data deschiderii:
20.12.22 09:18
2
Denumirea participantului:
Intervetcom
Preţul ofertei:
600 000 MDL
Statut:
Învingător
La lotul „Ouă de găină”, preţul cel mai scăzut a fost propus de ofertantul SRL „Acustic Tehnologie”. Astfel, la plasarea prețului în SIA RSAP a fost comisă o eroare tehnică, unde a fost indicat prețul de 178750,00 lei. Concomitent, operatorul economic SRL „Acustic Tehnologie” a confirmat faptul dat prin scrisoarea din 20.12.2022. Prin urmare, preţul propus de ofertantul SRL „Acustic Tehnologie” este de 600000,00 lei, fără TVA, or, introducerea prețului greșit, la lotul ofertat, se consideră a fi o eroare mecanică, care în speță nu afectează valoarea ofertei prezentate. Totodată, în urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic SRL „Acustic Tehnologie”, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Se propune acceptarea ofertei operatorului economic SRL „Acustic Tehnologie”.
Totodată, prețul propus de către operatorul economic SRL „Intervetcom”, este de 600000,00 lei, fără TVA, fiind echivalent cu cel propus de către operatorul economic SRL „Acustic Tehnologie”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic SRL „Intervetcom”, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, conform pct. 23, Anunțul de participare, art.26 alin.(18), Legea nr.131/2015, privind achiziţiile publice, în cazul în care două sau mai multe oferte sînt echivalente va fi aplicat un criteriu de atribuire suplimentar - capacitatea economică şi financiară (art.18, lit. c), Legea 131/2015).
Reieșind din cele enunțate supra și în urma examinării, evaluării și comparării documentelor justificative, prezentate la solicitarea autorității contractante, de către operatorii economici participanți în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, s-a decis atribuirea lotului „Ouă de găină” operatorului economic SRL „Intervetcom”
17.01.23 09:57
Motivul: La lotul „Ouă de găină”, preţul cel mai scăzut a fost propus de ofertantul SRL „Acustic Tehnologie”. Astfel, la plasarea prețului în SIA RSAP a fost comisă o eroare tehnică, unde a fost indicat prețul de 178750,00 lei. Concomitent, operatorul economic SRL „Acustic Tehnologie” a confirmat faptul dat prin scrisoarea din 20.12.2022. Prin urmare, preţul propus de ofertantul SRL „Acustic Tehnologie” este de 600000,00 lei, fără TVA, or, introducerea prețului greșit, la lotul ofertat, se consideră a fi o eroare mecanică, care în speță nu afectează valoarea ofertei prezentate. Totodată, în urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic SRL „Acustic Tehnologie”, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Se propune acceptarea ofertei operatorului economic SRL „Acustic Tehnologie”.
Totodată, prețul propus de către operatorul economic SRL „Intervetcom”, este de 600000,00 lei, fără TVA, fiind echivalent cu cel propus de către operatorul economic SRL „Acustic Tehnologie”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta operatorului economic SRL „Intervetcom”, s-a constatat că, acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Astfel, conform pct. 23, Anunțul de participare, art.26 alin.(18), Legea nr.131/2015, privind achiziţiile publice, în cazul în care două sau mai multe oferte sînt echivalente va fi aplicat un criteriu de atribuire suplimentar - capacitatea economică şi financiară (art.18, lit. c), Legea 131/2015).
Reieșind din cele enunțate supra și în urma examinării, evaluării și comparării documentelor justificative, prezentate la solicitarea autorității contractante, de către operatorii economici participanți în cadrul procedurii de achiziție publică în cauză, s-a decis atribuirea lotului „Ouă de găină” operatorului economic SRL „Intervetcom”
Documentele de calificare
ordin de plata (2).подписан.pdf
ordin de plata (2).подписан.pdf
ID: 02a4ff7c-4728-4036-b15c-140b76c5fe50
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
clarificari intervetcom - 20 12 22.signed.pdf
clarificari intervetcom - 20 12 22.signed.pdf
ID: 25f1b0cd-7e1f-45a9-8d05-38c08df6ab17
Reclamații și decizii
17.01.23 09:57
specificatie tehnica (1).подписан.pdf
specificatie tehnica (1).подписан.pdf
ID: 39d622f2-db00-4d5f-bc30-d246ebfc2e10
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
contract sapte spici.подписан.pdf
contract sapte spici.подписан.pdf
ID: 5d199125-e872-4917-9e0d-acc7dcec6e86
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
declaration-16596621 (1) (2).подписан.pdf
declaration-16596621 (1) (2).подписан.pdf
ID: 80801281-fe07-498d-9750-04941620286e
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
cerere participare.подписан.pdf
cerere participare.подписан.pdf
ID: 93777f52-1294-4bac-87d1-fb1da0188690
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
autorizatia sanitar veterinar.подписан.pdf
autorizatia sanitar veterinar.подписан.pdf
ID: 9e99c8f6-74f5-49c2-8891-15c9dd3db9f7
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
cert.de inregistrare.подписан.pdf
cert.de inregistrare.подписан.pdf
ID: a29da25f-2b96-4ad3-bb7d-7dc56237eb55
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
pasaport de calitate.подписан.pdf
pasaport de calitate.подписан.pdf
ID: abe9578d-f9b9-4895-80c3-4ee41f922f97
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
contract moldretail producere.подписан.pdf
contract moldretail producere.подписан.pdf
ID: ae23f751-72c2-4834-9c92-bcb99cb23e8b
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
contract franzeluta.подписан.pdf
contract franzeluta.подписан.pdf
ID: b7c6852b-400a-4c25-bb56-10115f911c61
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
autorizatia auto.подписан.pdf
autorizatia auto.подписан.pdf
ID: de8045dd-4302-4fcc-aa51-ad0f3c0d0f1a
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
Oferta câștigătoare
17.01.23 09:57
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 14:46
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 14:46
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
cerere participare.подписан.pdf
cerere participare.подписан.pdf
ID: 5ec969a7-74a3-48a6-8166-c360a131c687
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 14:44
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 14:47
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 14:45
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 14:45
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
ordin de plata (2).подписан.pdf
ordin de plata (2).подписан.pdf
ID: ef83c5d0-96b6-4bb8-845e-cf7e588eac8c
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 14:47
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
16.12.22 14:47
Data deschiderii:
19.12.22 14:10
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK