Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
09.12.2022 09:32
până la 19.12.2022 10:00
până la 19.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
19.12.2022 10:00
până la 25.12.2022 10:00
până la 25.12.2022 10:00
3
Licitaţie
de la
26.12.2022 08:00
până la 26.12.2022 14:01
până la 26.12.2022 14:01
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 194 500 MDL
Perioada clarificărilor:
9 dec 2022, 9:32 - 19 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 dec 2022, 10:00 - 25 dec 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Tipărirea formularelor de documente primare cu regim special, în termen de 7 (șapte) zile lucrătoare din data înaintării comenzii, cu utilizarea materiei prime a Prestatorului, conform mostrelor originalelor prezentate de către Beneficiar, numerotate, cu asigurarea securității și excluderea posibilităţii de tirajare ilegală și falsificare. Livrarea la depozitul Cumpărătorului.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. București 34
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 dec 2022, 9:32
Data ultimilor modificări
9 dec 2022, 15:35
Achizitii.md ID
21069311
MTender ID
CPV
79820000-8 - Servicii conexe tipăririi
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 10 - CO-4 Registru de casă (pentru organizaţiile nebugetare)
Buget: 29700.0 MDL
Activ
Lotul nr. 11 - Anexa 1 Registru de evidenţă a contribuabililor
Buget: 16400.0 MDL
Activ
Lotul nr. 42 - Registrul de evidenţă a activităţii interpretului şi traducătorului
Buget: 7025.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 43 - Anexa 5 Registru de evidență a încasărilor impozitelor și taxelor locale
Buget: 2200.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 46 - Registru de evidență a contractelor individuale de muncă
Buget: 2750.0 MDL
Activ
Activ
Lotul nr. 56 - F. 43 Registru de evidență a produselor alimentare
Buget: 2750.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare .pdf
Anunt de participare .pdf
Istoricul documentului
-
Anunt de participare .pdf
Anunt de participare .pdf
ID: 69b761c0-e4c8-487f-851f-13dcc6d2c91e
Documentele la ofertă
-
Anunt de participare .pdf
Anunt de participare .pdf
ID: 69b761c0-e4c8-487f-851f-13dcc6d2c91e
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
9.12.22 09:59
Documentatia Standard .pdf
Documentatia Standard .pdf
Istoricul documentului
-
Documentatia Standard .pdf
Documentatia Standard .pdf
ID: f19e9ce1-eeed-45e8-9a32-ec4b0d6b1811
Documentele la ofertă
-
Documentatia Standard .pdf
Documentatia Standard .pdf
ID: f19e9ce1-eeed-45e8-9a32-ec4b0d6b1811
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
9.12.22 09:59
Data:
9 dec 2022, 15:35
Subiectul întrebării:
Hirtie
Întrebare:
Va atragem atentie ca sumele, preconizate pentru fiecare lot, nu sunt reale. Luind in cosiderare toate schumpirile la energie electrica, gaze naturale, motorina, hartie, vopsele si ect., facem concluzie ca diferenta intre sumele preconizate de institutie Dvs si oferte care vor fi plasate vor depasi considerabil суд putin 45%.
Reesind din sus mentionat solicitam modificare bugetului prin anulare procedurii si plasarea repetat.
Răspuns (12 dec 2022, 08:13):
Buna ziua Planul de achizitii este deja aprobat Vă rugăm să analizati posibilitatea Dvs. financiară pentru a participa la aceasta licitație.
Mulțumim
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK