1
Perioada de actualizare
de la 08.12.2022 09:03
până la 20.12.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.12.2022 10:00
până la 27.12.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 533 737 MDL
Perioada clarificărilor: 8 dec 2022, 9:03 - 20 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 dec 2022, 10:00 - 27 dec 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Bucuriei nr.12 bl.a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cotruța Valeriu
Telefonul de contact
+37322743875
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
9 dec 2022, 15:43
Valoarea estimată (fără TVA)
533 737 MDL
Achizitii.md ID
21069098
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
30 dec 2022 02:00 - 31 aug 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Studiu de fezabilitate cu privire la identificarea soluțiilor de proiect pentru amenajarea intersecțiilor denivelate care să asigure posibilitatea virării la stânga, după caz întoarcerii unităților de transport în intravilanul și extravilanul localităților. CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DL Proiectari I
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
8.12.22 09:03
Anunț de participare SF Intersectii
Documentele la ofertă
Anunt de participare
9.12.22 15:43
DUAE SF Intersectii
Documentele la ofertă
DUAE
9.12.22 15:43
CS Virare stanga
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
9.12.22 15:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Injproiect" S.R.L.

Preţul ofertei: 533 740 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Demers nr.04-02/126 din 11.01.2023
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Universinj

Preţul ofertei: 918 138 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări