Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2022, 15:38 - 19 dec 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 dec 2022, 10:00 - 22 dec 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de curățenie de întreținere;
Servicii de curățenie generală;
Servicii de curățenie după efectuarea lucrărilor de reparație;
Servicii de curățenie în situații de avarii a sistemelor inginerești

Informația despre anulare
Motivul anulării
În temeiul art. 71 alin. (1) lit c) din Legea privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015, doarece, niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire.
Data anulării
17 mart 2023, 10:51
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2022, 15:38
Data ultimilor modificări
17 mart 2023, 10:57
Achizitii.md ID
21069029
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
14 dec 2022, 16:24
Subiectul întrebării:
Pct 16
Întrebare:
Conform cererii de participare, paragraful 16, trebuie să pregătiți 15 documente care sunt obligatorii. În partea de jos este o notă IMPORTANT! Că conform art.65 alin (4) există patru acte principale. Explicați ce documente și câte ar trebui să fie încărcate pe platformă?
Răspuns (14 dec 2022, 16:47):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. Referitor la subiect, comunicăm următoarele: Conform Ordinului Ministerului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentaţiei standard pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri şi servicii nr. 115 din 15.09.2021 și anume pct.48: Oferta cuprinde următoarele formulare: 1) Propunerea tehnică – ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini. Propunerea tehnică conţine –Specificaţii tehnice (anexa nr.22); 2) Propunerea financiară – ofertantul elaborează propunerea financiară, astfel încât aceasta să furnizeze toate informaţiile solicitate cu privire la preţuri, tarife, precum şi la alte condiţii financiare şi comerciale legate de obiectul contractului de achiziţie publică de bunuri şi servicii. Propunerea financiară conţine – Specificaţii de preţ (anexa nr.23); 3) DUAE; 4) Garanţia pentru ofertă (transfer sau scrisoare bancară).
Data:
14 dec 2022, 16:40
Subiectul întrebării:
Pct 8
Întrebare:
Servicii de curățenie ocazională (după efectuarea lucrărilor de reparație) si Servicii de curățenie în situații de avarii a sistemelor inginerești - unitatea de mășură este metrul pătrat iar cantitatea este de 12 luni. Aceste date nu sunt corecte. Ce trebuie indicat în coloanele 6,7,8,9? Preț pe lună (dar nu există o cantitate specificată de muncă)? Prețul pe metru pătrat (atunci nu se poate indica suma în coloana 8.9)? Vă rugăm să indicați forma corectă de calcul?
Răspuns (14 dec 2022, 16:53):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru întrebarea Dvs. La subiect, comunicăm următoarele: Servicii de curățenie ocazională (după efectuarea lucrărilor de reparație) și Servicii de curățenie ocazională (în situații de avarii a sistemelor inginerești) - se vor presta la necesitate pe parcursul anului 2023. Respectiv, în anexa nr.2 la caietul de sarcini, se va indica doar prețul unitar per metru pătrat, iar la coloana 8 și 9 nu se indică nimic. Prețul per metru pătrat pentru aceste poziții nu se va reflecta în suma totală a ofertei fără TVA indicată în sistem. Vă rog să examinați prevederile contractului: „Costul final al Contractului va fi determinat în funcție de volumul Serviciilor prestate de Prestator și recepționate de către Beneficiar, dar nu va depăși suma totală orientativă a prezentului Contract”.
Data:
14 dec 2022, 16:44
Subiectul întrebării:
Summa estimativă
Întrebare:
Suma estimata de 1.200.000 lei fara TVA include costul Servicii de curățenie ocazională (după efectuarea lucrărilor de reparație) si Servicii de curățenie în situații de avarii a sistemelor inginerești?
Răspuns (14 dec 2022, 16:55):
Suma de 1 200 000,00 fără TVA include obiectul achiziției. Este clar stipulat în documentele de inițiere plasate în sistem. Mulțumesc.
Data:
14 dec 2022, 16:51
Subiectul întrebării:
CAIET DE SARCINI
Întrebare:
1. Curăţenie de întreținere - cu periodicitate zilnică (zile lucrătoare) - includ lucrări precum: - Curățarea (măturatul) spațiilor exterioare ale clădirii ( pervazuri și clumbe, scări de acces în sediu); - Înlăturarea zăpezii pe timp de iarnă din spațiile exterioare perimentrale aferente clădirii. - Spălarea fațadelor – primul nivel al sediului. - Întreținerea florilor exotice ale BNM: îngrijirea, udarea, alimentarea cu îngrășăminte, stropirea cu substanțe chimice asigurate de Beneficiar. Care este suprafața în metri pătrați de măturat? Compania trebuie să furnizeze un îngrijitor? Ce este un plug de zăpadă? Firma trebuie să ofere un florar?
Răspuns (15 dec 2022, 11:02):
Bună ziua, referitor la întrebările dvs de clarificare, comunicăm următoarele: 1. Sediul BNM dispune de pervazuri și clumbe, scări de acces în sediu care necesită a fi efectuate lucrări de menaj zilnic. Metrajul scărilor de acces este inclus în metrajul :scărilor din marmoră; 2. BNM dispune de pervazuri și scări de acces în sediu care necesită a fi efectuate lucrări de menaj de înlăturare a zăpezii în zile cu precipitații. Dacă agentul economic consideră necesar implicarea utilajului tehnic adăugător pentru efectuarea și implicarea adăugătoare a personalului suplimentar la alegere; 3. Fațada BNM din sticlă și necesită a fi îngrijită zilnic; 4. Aceste obligațiuni de serviciu întră în atribuțiile persoanei nemijlocite ce va deretica spațiile unde sunt flori, fără implicarea suplimentară de personal. Toate detaliile sunt descrise în caietul de sarcini. Mulțumesc.
Data:
14 dec 2022, 16:56
Subiectul întrebării:
Pct 16/2
Întrebare:
Ce să faci cu alte documente din lista de la punctul 5 pănă la punctul 15? Aceste documente nu trebuie să fie încărcate pe platformă?
Răspuns (14 dec 2022, 17:01):
În conformitate cu Legea privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015 și anume, art.65 alin.(4), prezentarea ofertei presupune în mod obligatoriu depunerea propunerii tehnice, propunerii financiare, formularului DUAE și garanția pentru ofertă. Celelalte documente se prezintă prin email la solicitarea autorității contractante conform termenului indicat în formularul DUAE. Dacă depășiți termenul de prezentare, autoritatea contractantă își rezervă dreptul să descalifice oferta. Respectiv, documentele suplimentare pot fi încărcate pe platformă împreună cu cele 4 documente obligatorii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.