1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2022 15:47
până la 11.12.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2022 08:30
până la 20.12.2022 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 120 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2022, 15:47 - 11 dec 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2022, 8:30 - 20 dec 2022, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Franzelă din făină de grâu de calitate superioară (ambalat, feliată), (masa franzelei 400-500 gr.) standarde de referință H.G. nr. 775 sau S.M. 173:1997, grafic de livrare zilnic.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.S.Lazo nr.7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cerî Ana
Telefonul de contact
022237811
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2022, 11:22
Data ultimilor modificări
6 dec 2022, 15:43
Valoarea estimată (fără TVA)
120 000 MDL
Achizitii.md ID
21068692
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.S.Lazo nr.7
Durata contractului
1 ian 2023 00:00 - 30 iun 2023 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pâine din făină de grâu clasa I CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 6000.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Chifle cu mac/susan CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 7000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standart.doc
Documentele la ofertă
-
1.12.22 15:47
duae.doc
Documentele la ofertă
-
1.12.22 15:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Dorianis & Co SRL

Preţul ofertei: 105 680 MDL
Statut: Învingător
Motivul: unic participant, oferta conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări