1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2022 10:09
până la 12.12.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.12.2022 11:00
până la 23.12.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 142 500 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2022, 10:09 - 12 dec 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 dec 2022, 11:00 - 23 dec 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a accesului la suportul anual pentru soluția Fudo PAM
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2022, 9:11
Data ultimilor modificări
2 dec 2022, 14:28
Valoarea estimată (fără TVA)
142 500 MDL
Achizitii.md ID
21068647
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 febr 2023 09:15 - 30 ian 2024 10:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la suport anual pentru soluția Fudo PAM, Virtual Appliance (50 servere, număr de conturi nelimitate +HA) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
1.12.22 10:09
1. anunt de participare.docx
tenderNotice
-
1.12.22 10:09
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
1.12.22 10:09
2.1 caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
2.12.22 14:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 93 120 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări