Lot 5: Servicii de extindere a termenului de garanție a infrastructurii RRC și CRM
până la 12.12.2022 11:00
până la 23.12.2022 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
2.1 caiet de sarcini.docx
ID: eaecf5cf-0951-4071-81eb-2b4a9e6a1c4e
Documentele la ofertă
-
2. caiet de sarcini.docx
ID: eaecf5cf-0951-4071-81eb-2b4a9e6a1c4e
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
S&T Mold