1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2022 10:09
până la 12.12.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.12.2022 11:00
până la 23.12.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 108 137,50 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2022, 10:09 - 12 dec 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 dec 2022, 11:00 - 23 dec 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului de rețea Cisco
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2022, 9:11
Data ultimilor modificări
2 dec 2022, 14:28
Valoarea estimată (fără TVA)
108 137,50 MDL
Achizitii.md ID
21068647
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 febr 2023 09:15 - 30 ian 2024 10:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 echipamente Cisco ASA 5525-X CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de extindere a termenului de garanţie pentru 2 echipamente CISCO ISR4431 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
1.12.22 10:09
1. anunt de participare.docx
tenderNotice
-
1.12.22 10:09
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
1.12.22 10:09
2.1 caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
2.12.22 14:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 107 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și selecție precum și din punct de vedere tehnic.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări