1
Perioada de actualizare
de la 01.12.2022 10:09
până la 12.12.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.12.2022 11:00
până la 23.12.2022 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 548 220,83 MDL
Perioada clarificărilor: 1 dec 2022, 10:09 - 12 dec 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 dec 2022, 11:00 - 23 dec 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de deservire și menținere a infrastructurii Sistemului Informațional al BNM (servere, stocuri de date, echipamente de rețea, imprimante și aparate multifuncționale, licențele IDEA, VmWare, WhatsUp și Fudo)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
1 dec 2022, 10:09
Data ultimilor modificări
2 dec 2022, 14:28
Achizitii.md ID
21068647
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
1.12.22 10:09
1. anunt de participare.docx
tenderNotice
-
1.12.22 10:09
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
1.12.22 10:09
2.1 caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
2.12.22 14:28
Lot 6: Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul Aruba 7030
Data:
2 dec 2022, 08:55
Subiectul întrebării:
Lot 6 Anexa nr.1 la Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua В nexa nr.1 la Caietul de sarcini для лота №6 "Lot 6: Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere pentru controlerul Aruba 7030" указаны требования от лота №5: "Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard Enterprise) pentru perioada 01.03.2023-28.02.2024 pentru serverele HPE ProLiant DL360 Gen10 8SFF cu următoarele date de referință: p/n: 867959-B21; s/n: CZJ80701WK, CZJ80701WL, CZJ80701WH, CZJ80701WJ." Уточните, пожалуйста, требования по шестому лоту
Răspuns (2 dec 2022, 09:45):
Bună ziua, Vă mulțumim pentru clarificarea depusă. Urmare a analizei informației expuse, Vă comunicăm că serviciile urmează a fi prestate în baza extinderii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard) pentru 12 luni pentru controlerul pentru dispozitivele de rețea WiFi Aruba 7030 (RW) 64 AP Branch cu următoarele date de referință: p/n: JW686A; s/n: CR0011800ARB. În acest scop documentația de achiziție va fi actualizată.
Data:
2 dec 2022, 10:03
Subiectul întrebării:
Lot 6: период гарантии
Întrebare:
Bună ziua уточните, пожалуйста, период, на который должна быть предоставлена гарантия для контроллера Aruba 7030 01/03/2023-28/02/2024, или другой период?
Răspuns (2 dec 2022, 13:14):
Bună ziua, Urmare a întrebării Dvs, Vă comunicăm următoarele: Serviciile urmează a fi prestate în baza extinderii contractului de garanție cu producătorul echipamentului (Hewlett-Packard) pentru 12 luni (din data confirmării de la producător a activării serviciilor) pentru controlerul pentru dispozitivele de rețea WiFi Aruba 7030 (RW) 64 AP Branch cu următoarele date de referință: p/n: JW686A; s/n: CR0011800ARB. Vă mulțumim.
Lot 3: Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului DELL EMC
Data:
9 dec 2022, 14:18
Subiectul întrebării:
DEL EMC extindere garantie soft sau hard
Întrebare:
În privința lotului „Lot 3: Servicii de extindere a termenului de garanție a echipamentului DELL EMC” dorim să aflăm dacă se extinde doar termenului de garanţie pentru echipamentul fizic sau și extinderea de mentenață soft la acest echipament? Deoarece termenul de garanție a echipamentului hard nu poate fi extins separat de Soft. Astfel rugăm să ne informați și să rectificați cerințele și bugetul acestui lot. Mulțumesc anticipat!
Răspuns (9 dec 2022, 17:12):
Bună ziua, Vă mulțumim de clarificare. Trebuie de atras atenția că se solicită achiziția serviciilor de extindere a termenului de garanție pentru echipamentul fizic, care ca, specificații tehnice include și partea de soft instalată pe echipament. Comparativ achizițiilor anterioare ca buget și poziție au fost excluse doar serviciile pentru accesul la suportul anual pe dispozitivul virtual DELL EMC Data Domain Virtual Edition with 14 TB.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.