1
Perioada de actualizare
de la 12.12.2022 10:01
până la 22.12.2022 16:21
2
Propunerea ofertelor
de la 22.12.2022 16:21
până la 28.12.2022 18:21
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2022, 10:01 - 22 dec 2022, 16:21
Perioada de depunere a ofertelor: 22 dec 2022, 16:21 - 28 dec 2022, 18:21
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

I. Servicii de curățenie pentru sediile ministerului din str. Constantin Tănase, 7, clădirea 1 și 2 și Clădirea nr. 3 din str. Pușkin 44:

1. Blocul administrativ, anexa și bl. nr. 2

Servicii prestate zilnic:
 Ștergerea umedă de praf a mobilierului, oglinzi, tehnică de calcul, uşi, pervazuri, calorifere cu spray-uri speciale și antistatice pentru fiecare tip de suprafață etc., curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor (137 birouri) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;
 Dezinfectarea cu dezinfectant pe bază de alcool de minim 70% a mânerelor ușilor de la birouri de 2 ori pe zi – pe parcursul zilei;
 Aspirarea covoarelor, mochetelor şi spălarea pardoselilor birouri, săli de ședințe, coffe-break (2937 m2) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;
 Aspirarea covoarelor şi spălarea cu soluții speciale a pardoselilor pe holuri (753,8 m2) – program de lucru: de la 17:00;
 Ștergerea umedă a balustradelor cu soluții dezinfectante pe bază de alcool de min 70 % (64 m) de 2 ori pe zi – pe parcusul zilei;
 Ștergerea umedă cu soluții speciale a holurilor și scărilor de 2 ori pe zi (534,8 m2) – pe parcursul zilei;
 Ștergerea umedă cu soluții speciale a ușilor și scărilor de la intrările în blocul administrativ nr. 1 (4 intrări) de 2 ori pe zi – pe parcursul zilei;
 Dezinfectarea cu dezinfectant pe bază de alcool de minim 70 % a mânerelor de la ușile de la intrare (4 intrări) de 8 ori pe zi – pe parcursul zilei;
 Instalarea covorașelor pentru picioare (antisplash) de mărimea aproximativă 1,20*0,70m pe toate zonele de intrare (4 intrări) cu înlocuire o dată pe săptămână în perioada (aprilie-septembrie) și de două ori pe săptămână în perioada (octombrie-martie);
 Îngrijirea florilor de pe scări (20 buc.) – pe parcursul zilei;
 Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu hârtie igienică pe tub, de culoare albă, în două straturi, cu perforație, analogic tork jumbo t2 advanced, cu lungimea de 170 m, lățimea rolei 9,5cm, lungimea prosopului de 14cm, 1 rulou de hârtie = 1214 prosoape, clasa premium cu capacitate sporită de absorbție a hârtiei (descompunere în apă) pentru dozatoare de tip Tork Elevation T2., (21 cabine), (pentru un flux zilnic de 300 persoane), (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii” ) – pe parcursul zilei;
 Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu prosoape durabile de hârtie pentru mâini analogic tork zz h3, 23*11,5cm, 200buc/pac, în 2 straturi, albe, advanced (pentru un flux zilnic de 300 persoane), de calitate superioară pentru dozatorul de tip Tork Elevation H3, pentru 13 dozatoare (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii”);
 Întreținerea curățeniei în blocurile sanitare: de 8 ori pe zi pentru femei (6 blocuri sanitare) și de 6 ori pentru bărbați (7 blocuri sanitare), (curățarea umedă a oglinzilor, gresiei (100 m2 ), wc-urilor, pisuarelor, chiuvetelor și dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale, odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc.) – pe parcursul zilei;
 Dezinfectarea mânerelor de la blocurile sanitare cu soluție pe bază de alc. de min 70 % de 8 ori pe zi;
 Dotarea permanentă a pisuarelor cu pastile dezinfectante de clasă premium plăcut mirositoare;
 Curăţarea coşurilor pentru gunoi în blocurile sanitare și înlocuirea sacilor (25 buc.) de 6 ori pe zi – pe parcursul zilei.

Servicii prestate săptămânal:
 Dotarea cabinelor sanitare cu săpun de tip spumă analogic tork mild s4 în cartușuri sigilate de unică folosință, în volum de 1000ml/2500 doze, incolor, de calitatea Premium, parfumat, să conțină ingrediente de hidratare și reginerare a pielii, pentru dozatorul de tip Tork Elevation S4, testat dermatologic, (pentru 14 dozatoare) (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii” );
 Dotarea pisuarelor cu pastile dezinfectante de clasă premium plăcut mirositoare;
 Curățarea umedă cu soluții dezinfectante specifice a faianței și pereților despărțitori din PVC, bl nr.1 și nr. 2 (570 m2 ) în blocurile sanitare și scări.
 Aspirarea și ștergerea umedă a subsolului bl. nr.1 și nr. 2 (holuri, depozite, arhive și alte încăperi), (1380 m2) – în fiecare zi de Luni, pe parcursul zilei.
 Ștergerea umedă de praf a uşilor din subsolul bl. nr. 2 (22 bucăți) cu spray-uri speciale și antistatice.
 Dotarea cabinelor sanitare din subsolul bl. nr. 2 (3 bucăți) cu hârtie igienică, saci de gunoi.

Servicii prestate trimestrial:
 Spălarea geamurilor și ușilor din sticlă pe ambele părți cu soluții speciale (223 bucăți, dimensiuni:1=2,0x1,75=3,5 m2) – program de lucru: de la 17:00;
 Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pânzei de păianjen din locurile greu accesibile (1264 m2) – program de lucru: de la 17:00;
 Spălarea roletelor de la geamuri – 40m2.

* Notă: În blocul administrativ se prevăd lucrări de reparație curentă pentru anul 2023, iar serviciile de curățenie în urma reparației vor fi prevăzute în costul total al ofertei.

2. Bl. 3, str. Pușkin 44

Servicii prestate zilnic:
 Ștergerea umedă de praf a mobilierului, oglinzi, tehnică de calcul, uşi, pervazuri, calorifere cu spray-uri speciale și antistatice pentru fiecare tip de suprafață etc., curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor (16 birouri) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;
 Dezinfectarea cu dezinfectant pe bază de alcool de minim 70% a mânerelor ușilor de la birouri de 2 ori pe zi – pe parcursul zilei;;
 Aspirarea covoarelor şi spălarea pardoselilor birouri, sala de ședințe, coffe-break (395 m2) – program de lucru: până la 08:00 sau de la 17: 00;
 Aspirarea covoarelor şi spălarea cu soluții speciale a pardoselilor pe holuri și subsol (160 m2) – program de lucru: de la 17:00;
 Ștergerea umedă a balustradelor cu soluții dezinfectante pe bază de alcool de min 70 % (20 m) de 2 ori pe zi – pe parcusul zilei;
 Ștergerea umedă cu soluții speciale a holurilor și scărilor de 2 ori pe zi (40 m2) – pe parcursul zilei;
 Ștergerea umedă cu soluții speciale a ușilor și scărilor de la intrările în blocul administrativ nr. 3 (2 intrări), inclusiv dezinfectarea mânerelor ușilor de la intrare de 8 ori pe zi – pe parcursul zilei;
 Instalarea covorașelor pentru picioare (antisplash) de mărimea aproximativă 1,20*0,70m pe toate zonele de intrare (2 intrări) cu înlocuire o dată pe săptămână în perioada (aprilie-septembrie) și de două ori pe săptămână în perioada (octombrie-martie);
 Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu hârtie igienică pe tub, de culoare albă, în două straturi, cu perforație, analogic tork jumbo t2 advanced, cu lungimea de 170 m, lățimea rolei 9,5cm, lungimea prosopului 14cm, 1 rulou de hârtie = 1214 prosoape, clasa premium cu capacitate sporită de absorbție a hârtiei (descompunere în apă) pentru dozatoare de tip Tork Elevation T2, (4 cabine), (pentru un flux zilnic de 50 persoane), (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii” ) – pe parcursul zilei;
 Dotarea zilnică a cabinelor sanitare cu
prosoape durabile de hârtie pentru mâini analogic tork zz h3, 23*11,5cm, 200 buc/pac, în 2 straturi, albe, advanced, pentru dozatorul de tip Tork Elevation H3, pentru 3 dozatoare, (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii”);
 Întreținerea curățeniei în blocurile sanitare: de 8 ori pe zi pentru femei (2 blocuri sanitare) și de 6 ori pentru bărbați (2 blocuri sanitare), (curățarea umedă a oglinzilor, gresiei (16,8 m2 ), wc-urilor, pisuarelor, chiuvetelor și dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale, odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc.)– pe parcursul zilei;
 Dezinfectarea mânerelor de la blocurile sanitare cu soluție pe bază de alc. de min 70 % de 8 ori pe zi;
 Curăţarea coşurilor pentru gunoi în WC-uri și înlocuirea sacilor (8 buc.) de 6 ori pe zi – pe parcursul zilei.

Servicii prestate săptămânal:
 Dotarea cabinelor sanitare cu săpun de tip spumă analogic tork mild s4 în cartușuri sigilate de unică folosință, în volum de 1000ml/2500 doze, incolor, de calitatea Premium, parfumat, să conțină ingrediente de hidratare și reginerare a pielii, pentru dozatorul de tip Tork Elevation S4, testat dermatologic, (pentru 3 dozatoare), (cantitățile minime necesare lunar sunt indicate mai jos în ”Condiții generale obligatorii” ) – pe parcursul zilei;
 Curățarea umedă cu soluții dezinfectante specifice a faianței (60 m2) în blocurile sanitare.

Servicii prestate trimestrial:
 Spălarea geamurilor pe ambele părți cu soluții speciale (16 bucăți, dimensiuni: 1=2,0x1,75=3,5 m2 ; 6 bucăți, dimensiuni: 18,0x2,5= 45m2 – program de lucru: de la 17:00;
 Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pânzei de păianjen din locurile greu accesibile (120 m2) – program de lucru: de la 17:00;
 Spălarea roletelor de la geamuri – 30m2.

Condiții generale obligatorii:
 Numărul recomandat de personal pentru îndeplinirea contractului va constitui până la 13 persoane inclusiv șeful de echipă/supervizor;
 Prestatorul va asigura prezența zilnică pe toată durata zilei de muncă a minimum 3 persoane de serviciu pentru întreținerea curățeniei în sediile ministerului, grupurile sanitare, holuri, căi de acces și alte servicii accidentale/ocazionale;
 La categoria de consumabile: hârtie igienică, prosoape pentru mâini și săpun de tip spumă, operatorii economici vor include în ofertă următoarele cantități lunare:
a) Hârtie igienică – min. 350 rulouri/lunar;
b) Prosoape de hârtie pentru mâini – min. 400 pachete/lunar;
c) Săpun pentru mâini de tip spumă – min. 28 cartușe de unică folosință/lunar.
 Serviciile de curățenie vor fi efectuate cu soluții chimice dezinfectante, fără adaos de clor, cu miros proaspăt de lămâie (produse certificate ecolabel);
 Prestatorul va asigura din contul său toate echipamentele și materialele necesare pentru efectuarea operațiunilor de curățenie, va prezenta pentru coordonare și aprobare lista cu detergenți, soluții de curățat, emulsii de igienizare, dezinfectanți, soluții de degresare, hârtie igienică, prosoape pentru mâini, săpun de tip spumă, saci pentru gunoi, covorașe antisplash, mopuri, căldări, bureți speciali pentru diferite suprafețe și alte produse folosite pe tipuri de operațiuni specifice fiecărui tip de suprafață ce trebuie curățată.
 În costul serviciilor vor fi incluse: toate tipurile de soluții, detergenți, hârtia igienică, hârtia pentru uscarea mâinilor, săpunul de tip spumă, pastile pentru pisuare, saci pentru gunoi, covorașe antisplas, mopuri, căldări, bureți speciali pentru diferite suprafețe și restul inventarului necesar pentru efectuarea curățeniei.
 Produsele utilizate trebuie sa fie certificate, cu termenul de utilizare valabil, de calitate superioară, nontoxice, ecologice și plăcut mirositoare.
 Prestatorul va pune din cont propriu la dispoziție Beneficiarului aspiratoare profesionale pentru efectuarea curățeniei.
 Prestatorul va prezenta spre coordonare și aprobare lista cu echipamente, ustensile și utilaje profesionale pe care se obligă să le utilizeze la îndeplinirea contractului.
 Personalul prestatorului de servicii va fi calificat și responsabil (cu cazierul juridic curat), trebuie să cunoască regulile generale de conduită, să respecte regulile privind igiena personală;
 Personalul prestatorului de servicii va fi echipat zilnic cu îmbrăcăminte specială de muncă unică pentru toți (uniforme);
 Prestatorul va răspunde de bunurile deteriorate din culpă proprie și dovedită, aflate în spațiile în care se prestează serviciile de curățenie;
 Prestatorul va asigura controlul îndeplinirii programului de lucru zilnic și al calității serviciilor prestate prin intermediul unui șef de echipă sau a unui supervizor al cărui nume se va preciza în propunerea tehnică;
 Prestatorul va asigura echipament de protecție și lucru, pe parcursul derulării contractului, va respecta legislația în vigoare în conformitate cu reglementările obligatorii referitoare la securitatea și sănătatea în muncă, prevenirea și stingerea incendiilor.

Beneficiarul își rezervă dreptul:
 De a modifica programul de lucru al Prestatorului dacă, se constată că programul de lucru specificat în Cerințele față de serviciile prestate nu este funcțional;
 de a solicita înlocuirea personalului în cazul în care acesta nu dă dovadă de aspect sau comportament decent.
 Toate serviciile prestate trebuie să fie îndeplinite calitativ și în termen.
Elaborarea ofertei financiare:
 Ca parte a ofertei financiare, Prestatorul de servicii va prezenta obligatoriu descifrarea elementelor de cost ce formează prețul/costul lunar și total al ofertei, acestea vor include: nr. total de personal atribuit pentru executarea contractului, cheltuieli cu personalul (salariul lunar brut per dereticătoare și alte tipuri de plăți (premii, etc.), contribuțiile de asistență medicală și sociale ale angajatorului), cheltuielile cu resursele tehnice, consumabilele utilizate și alte elemente considerate în formarea prețului.
II. Curățarea chimică a covoarelor și mochetelor la sediul prestatorului:
 Primirea și livrarea covoarelor se va efectua cu transportul prestatorului;
 Prestarea serviciilor se va efectua pe tot parcursul anului 2023;
 Comenzile vor fi preluate de prestator în termen de max. 2 zile de la solicitarea beneficiarului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Andrievschi
Telefonul de contact
022 26 25 36
Datele achizitiei
Data publicării
30 nov 2022, 12:45
Data ultimilor modificări
20 dec 2022, 16:21
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21068564
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase, 7
Durata contractului
2 ian 2023 09:58 - 30 dec 2023 09:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de curățenie pentru perioada 01.01.2023 – 31.12.2023 CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
2)
Denumirea
Curățarea chimică a covoarelor și mochetelor la sediul prestatorului. CPV: 90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
12.12.22 10:01
duae.doc
Documentele la ofertă
-
12.12.22 10:01
anunț de participare (modificat).pdf anunț de participare (modificat).pdf
Documentele la ofertă
-
20.12.22 16:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IGIENA COMPANY

Preţul ofertei: 983 490,68 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Proterra Grup

Preţul ofertei: 1 164 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Euroservices Cleaning

Preţul ofertei: 1 170 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

palimira com service

Preţul ofertei: 1 615 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări