Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie – decembrie ) anul 2023
până la 08.12.2022 15:30
până la 11.12.2022 15:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
1) patrularea teritoriului instituţiei în regim non-stop cu scopul supravegherii ordinii publice cât în secţiile de internare atât şi pe întreg teritoriul, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte. Poarta de la intrare dinspre statia auto se va inchide in intervalul orelor 20:00-06:00 pe timp de iarna si intre orele 21:00-06:00 pe timp de vara.
2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim nonstop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara postul nr.1 , dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform anexei nr.1 la ordinul nr.163 din 27.11.2020 – parte componentă a prezentului contract).
3) asigurarea integrităţii bunurilor materiale din garajul instituţiei si a autovehiculelor colaboratorilor, parcate regulamentar pe teritoriul adiacent garajului.
- Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate, având legitimaţiile respective, copia contractului de angajare;
- Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 5 minute de la primirea apelului.
- De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existența a unei echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru care va contribui la operativitatea intervenției echipei mobile.
- Personalul în funcţie de gardieni trebuie să fie pregătiţi fizic și vîrsta pînă la 60 ani , dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile (stație radio).
- De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă, baston de cauciuc.
- Agentul economic este responsabil pentru respectarea parcarilor pe teritoriul a instituției conform Plan schemă la parcare anexa nr.1
- La încheierea contractului se va întocmi Plan de pază anexa la contract semnata de ambele parți.
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 48f02e74-f338-4edd-b2ef-ac8ee3e19b38
tenderNotice
-
anunt de participare pentru.docx
ID: 48f02e74-f338-4edd-b2ef-ac8ee3e19b38
tenderNotice
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
IS"Scutul Energetic"
IS SERVICII PAZA A MAI