1
Perioada de actualizare
de la 28.11.2022 14:59
până la 08.12.2022 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 08.12.2022 15:30
până la 11.12.2022 15:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 nov 2022, 14:59 - 8 dec 2022, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 8 dec 2022, 15:30 - 11 dec 2022, 15:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada ianuarie –decembrie anul 2023. În total 2 posturi * 2 persoane (primul post - 24 ore, postul - de la orele 8:00-17-00 de luni pînă vineri). Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânțelege:
1) patrularea teritoriului instituţiei în regim non-stop cu scopul supravegherii ordinii publice cât în secţiile de internare atât şi pe întreg teritoriul, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte. Poarta de la intrare dinspre statia auto se va inchide in intervalul orelor 20:00-06:00 pe timp de iarna si intre orele 21:00-06:00 pe timp de vara.
2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim nonstop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara postul nr.1 , dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform anexei nr.1 la ordinul nr.163 din 27.11.2020 – parte componentă a prezentului contract).
3) asigurarea integrităţii bunurilor materiale din garajul instituţiei si a autovehiculelor colaboratorilor, parcate regulamentar pe teritoriul adiacent garajului.
- Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate, având legitimaţiile respective, copia contractului de angajare;
- Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 5 minute de la primirea apelului.
- De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existența a unei echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru care va contribui la operativitatea intervenției echipei mobile.
- Personalul în funcţie de gardieni trebuie să fie pregătiţi fizic și vîrsta pînă la 60 ani , dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile (stație radio).
- De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă, baston de cauciuc.
- Agentul economic este responsabil pentru respectarea parcarilor pe teritoriul a instituției conform Plan schemă la parcare anexa nr.1
- La încheierea contractului se va întocmi Plan de pază anexa la contract semnata de ambele parți.


Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Știrbu Irina
Telefonul de contact
022354790
Datele achizitiei
Data publicării
28 nov 2022, 14:53
Data ultimilor modificări
28 nov 2022, 15:40
Valoarea estimată (fără TVA)
800 000 MDL
Achizitii.md ID
21068352
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie – decembrie ) anul 2023 CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (3).docx
Documentele la ofertă
-ds_bunuri_servicii_omf_
28.11.22 14:59
duae_ro_0 (8).doc
Documentele la ofertă
-duae_ro
28.11.22 14:59
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-anunt de participare
28.11.22 15:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS"Scutul Energetic"

Preţul ofertei: 873 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret conform cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 900 990 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări