Лот №2 (хлебобулочные изделия )
până la 08.12.2022 08:00
până la 20.12.2022 09:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunt_de_participare_26_10_2021(продукты питания).signed.pdf
anunt_de_participare_26_10_2021(продукты питания).signed.pdf
ID: 6726fc03-8c18-4642-a631-e37f77a86a2a
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare_26_10_2021(продукты питания).pdf
anunt_de_participare_26_10_2021(продукты питания).pdf
ID: 6726fc03-8c18-4642-a631-e37f77a86a2a
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare_26_10_2021(продукты питания).pdf
anunt_de_participare_26_10_2021(продукты питания).pdf
ID: 6726fc03-8c18-4642-a631-e37f77a86a2a
Documentele la ofertă
-
documentația standard2.signed.pdf
documentația standard2.signed.pdf
ID: 9933e291-f9f2-4802-950d-1176348bb1b9
Documentele la ofertă
-
documentația standard2.pdf
documentația standard2.pdf
ID: 9933e291-f9f2-4802-950d-1176348bb1b9
Documentele la ofertă
-
duae.signed.pdf
duae.signed.pdf
ID: b1b31649-5be1-446e-886d-0dd0f0af2e76
Documentele la ofertă
-
duae.pdf
duae.pdf
ID: b1b31649-5be1-446e-886d-0dd0f0af2e76
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
AO IUGINTERTRANS