Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 375 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2022, 23:20 - 16 dec 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2022, 16:00 - 30 dec 2022, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020

Informația despre anulare
Motivul anulării
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă, Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669411032053 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea serviciilor de pază a unităților poștale și intervenții operative, conducându-se de prevederile Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștal, grupul de lucru pentru achiziții a decis:

1. A anula procedura de achiziție prin licitație deschisă (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669411032053 din „25” noiembrie 2022), privind achiziționarea serviciilor de pază a unităților poștale și intervenții operative, suma totală fără TVA – 1 782 672,00 lei (suma totală cu TVA – 2 139 206,40 lei), din motiv că, valoarea inclusă în propunerea financiară de către unicul operator economic Î.S. „Servicii Pază” a MAI, depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziție respectiv.
2. A publica repetat procedura de achiziționare a serviciilor de pază a unităților poștale și intervenții operative, pentru necesitățile Î.S. „Poșta Moldovei”.

* Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.

Vă mulțumim pentru participare!
Data anulării
9 ian 2023, 16:07
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2022, 23:20
Data ultimilor modificări
9 ian 2023, 16:08
Achizitii.md ID
21068257
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Servicii de pază a unităților poștale și intervenții operative
Data:
6 dec 2022, 14:07
Subiectul întrebării:
durata contractului
Întrebare:
buna ziua! in anuntul de participare este indicată cantitatea de 12 luni pentru prestarea serviciilor. În acelaș timp pe pagina achiziții.md este indicată durata contractului de la 16 ian 2023, 18:00 până la 30 dec 2023, 23:19. Rog să precizați termenul de prestare a serviciilor.
Răspuns (9 dec 2022, 09:20):
Buna ziua ! Termenul de prestare a serviciilor va fi din data semnării contractului și până la data de 31.12.2023.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.