1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2022 22:38
până la 16.12.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2022 16:00
până la 30.12.2022 16:00
3
Licitaţie
de la 02.01.2023 14:05
până la 02.01.2023 14:19
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 259 583,34 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2022, 22:38 - 16 dec 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2022, 16:00 - 30 dec 2022, 16:00
Începutul licitației: 2 ian 2023, 14:05

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2022, 22:34
Data ultimilor modificări
25 nov 2022, 22:38
Valoarea estimată (fără TVA)
3 259 583,34 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
32 596 MDL
Achizitii.md ID
21068255
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
16 ian 2023 02:00 - 30 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Deservire tehnică periodică CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de reparații auto şi piese de schimb auto CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt- reparatii auto.pdf anunt- reparatii auto.pdf
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
anexa nr.9 garantia bancara.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
anexa nr 1 1.xlsx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
anexa nr 1.2.xlsx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
anexa nr. 2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
anexa nr.12 experienta.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
declaratie operator economic legea 74.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.22 22:38
Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ARIA-DUCA SRL

Preţul ofertei: 339 945,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1669408491687 din „25” noiembrie 2022 privind achiziționarea Serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto, conducându-se de prevederile Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 11 – Chișinău, oferta operatorului economic S.R.L. „Aria-Duca” reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a Serviciilor de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto (ocds-b3wdp1-MD-1669408491687 din „25” noiembrie 2022), suma totală fără TVA – 339 945,50 lei (suma totală cu TVA – 407 934,60 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A anula procedura de achiziție pentru Loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 și 10, din motiv că nu a fost depusă nici o ofertă. Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art.65 „Termene pentru încheierea contractelor de achiziții sectoriale” (1) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi pot fi încheiate numai după împlinirea termenelor de așteptare de 11 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire. (2) Contractele de achiziții/acordurile-cadru care intră în sfera de aplicare a prezentei legi, încheiate înainte de împlinirea termenului prevăzut la alin. (1), sunt lovite de nulitate. - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Tudomar & CO SRL

Preţul ofertei: 369 404 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

T&T MOTOR SERVICE S.R.L.

Preţul ofertei: 426 350 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări