1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2022 14:25
până la 30.11.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2022 15:00
până la 05.12.2022 13:00
3
Licitaţie
06.12.2022 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 300 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2022, 14:25 - 30 nov 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2022, 15:00 - 5 dec 2022, 13:00
Începutul licitației: 6 dec 2022, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piese de schimb - Întrerupător masa 80A
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
022 25 31 36
Datele achizitiei
Data publicării
24 nov 2022, 14:35
Data ultimilor modificări
26 nov 2022, 8:23
Valoarea estimată (fără TVA)
1 300 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5,20 MDL
Achizitii.md ID
21068061
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Durata contractului
12 dec 2022 14:09 - 30 ian 2023 14:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Întrerupător masa 80A CPV: 34900000-6 - Diverse echipamente de transport şi piese de schimb
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.docx
Criterii de eligibilitate
Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală.
25.11.22 14:25
informatie generala.docx
Criterii de eligibilitate
Informatie generala despre confirmată prin aplicarea semnăturii electronice și/sausemnată și ștampilată de către ofertant.
25.11.22 14:25
Documentele lotului
formular oferta. lot 2.docx
Formularul ofertei asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant.
25.11.22 14:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Bigardin SRL

Preţul ofertei: 1 300 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor documentației de atribuire și se încadrarează în bugetul estimat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări