Achiziţie publică
21068060
Serviciile de suport SI pentru gestiune a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2023
1
Perioada de actualizare
de la 24.11.2022 14:34
până la 29.11.2022 15:00
până la 29.11.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2022 15:00
până la 05.12.2022 15:00
până la 05.12.2022 15:00
3
Licitaţie
06.12.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
333 333 MDL
Perioada clarificărilor:
24 nov 2022, 14:34 - 29 nov 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 nov 2022, 15:00 - 5 dec 2022, 15:00
Începutul licitației:
6 dec 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Denumirea serviciilor
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 16 Gb RAM, HDD 500GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS (Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 381 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS (40 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 765 de unități de personal.)
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor documentelor din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2022
2.1.5 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.6 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.7 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, MSign, MConnect, MLog, MNotify, etc)
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DDoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în art.15 din Hotărârea Guvernului nr.201/2017
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de, nu mai mult de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova.
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
1. Gestionarea mediului de găzduire a SI
1.1. Asigurarea cu Servicii IaaS (resurse TI pentru mediul de găzduire): (20 GHz, 16 Gb RAM, HDD 500GB), conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
1.2. Asigurarea continuității mediului de găzduire conform Hotărârii Guvernului nr.128/2018;
a) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau echivalent cu produsul software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor, serviciilor de acces și actualizare a produsului software „Sistem Informatic „Registru Petiții” și Servicii de acces și actualizare a produsului software „e-Administrare. Managementul Documentelor. Biblioteca electronică a documentelor normative interne” pentru AC CNAS (Efectivul-limită al aparatului central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale constituie în număr de 381 de unităţi de personal);
b) Servicii de acces și actualizare a SI pentru gestiunea documentelor electronice sau produsului software ,,e-Administrare. Managementul Documentelor. Controlul executării Documentelor” pentru subdiviziunile teritoriale CNAS (40 de case teritoriale de asigurări sociale, iar efectivul-limită al caselor teritoriale de asigurări sociale constituie în număr de 765 de unități de personal.)
2. Activități
2.1. Activități aferente continuității sistemului informațional:
2.1.1 Configurarea și gestionarea copiilor de rezervă
2.1.2 Verificarea integrității copiilor de rezervă și restabilirea, la necesitate, din copii de rezervă
2.1.3 Instalarea versiunilor noi ale sistemului informațional
2.1.4 Asigurarea migrării tuturor documentelor din baza de date existente, cu informații despre documentele înregistrate în perioada 01.12.2020 – 31.12.2022
2.1.5 Prezentarea trimestrială a arhivei electronice a documentelor/bazei de date (back-up)
2.1.6 Asigurarea mentenanței adaptive pentru toată perioada de prestare a serviciilor (îndeosebi care contribuie la îmbunătățirea acesteia)
2.1.7 Integrarea resursei informaționale cu plarforme și servicii guvernamentale (MPass, MSign, MConnect, MLog, MNotify, etc)
2.2. Activități aferente asigurării securității informaționale a SI
2.2.1 Asigurarea, instalarea, gestionarea certificatelor SSL
2.2.2 Asigurarea configurărilor specifice privind transportul securizat de date (SSL)
2.2.3 Aplicarea și gestionarea mecanismelor de prevenire și detectare a intruziunilor în baza de signaturi (IPS/IDS)
2.2.4 Asigurarea securității mediului de găzduire, prin:
a) aplicarea și gestionarea regulilor de filtrare a traficului de rețea la nivel de mediu de găzduire;
b) aplicarea și gestionarea regulilor specifice de filtrare a traficului web;
c) aplicarea mecanismelor de protecție împotriva atacurilor DoS/DDoS;
2.2.5 Soluția trebuie să respecte cerințe mimime de securitate cibernetică, prevăzute în art.15 din Hotărârea Guvernului nr.201/2017
2.3. Activități de monitorizare și suport tehnic
2.3.1. Soluționarea incidentelor/ defectelor problemelor
2.3.2. Monitorizarea disponibilității aplicației
2.3.3. Consultarea metodologică a beneficiarului și asigurarea mentenanței corective a soluției pentru toată perioada de prestare a serviciilor
2.4. Activități aferente documentației tehnice
2.4.1. Menținerea actualizată a ghidului utilizatorului și administratorului
2.5. Activități aferente aplicației
2.5.1. Configurarea/reconfigurarea parametrilor specifici ai aplicației
2.5.2. Configurarea/reconfigurarea parametrilor de notificare
2.5.3. Înlăturarea erorilor de cod aferente aplicației
2.5.4. Configurarea/reconfigurarea nomenclatoarelor
2.5.6 Configurarea/reconfigurarea registrelor / subregistrelor de evidenţă
2.5.7. Acordarea accesului conform diferitor nivele de acces (administratori, supervizori, executanți, etc)
3. Nivelul serviciilor:
1. Existența serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24
1. Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de, nu mai mult de 1 oră;
2. Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor;
3. Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Ofertantul va:
a) prezenta cel puțin 3 scrisori de recomandare de la autorități contractante din Republica Moldova.
b) presta serviciile în termenul, volumul și cu respectarea prevederilor ,,Cerinţelor tehnice privind modul de prestare a serviciilor” și actelor normative în vigoare;
c) asigura funcționalitatea, continuitatea și disponibilitatea serviciilor prestate;
d) înlătura incidentele aferente serviciilor prestate de până la 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de către Beneficiar a Prestatorului despre existența defecțiunilor;
e) asigura mediul de găzduire și mediul necesar rulării produselor de program, continuitatea acestora, precum și să acorde acces Prestatorului la acestea;
f) dispune și asigură spațiul necesar pentru păstrarea copiilor de rezervă;
g) prezenta documente/dovezi privind dreptul de proprietate asupra resursei informaționale (Documentul de drept în temeiul căruia a fost dobândit dreptul de proprietate (contract, certificate alte acte).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
24 nov 2022, 14:34
Valoarea estimată (fără TVA)
333 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21068060
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atragere a ofertelor
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport SI pentru gestiune a documentelor în cadrul CNAS pentru anul 2023
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini Management documentelor 2023 CNAS.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
24.11.22 14:34
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Management documentelor 2023 CNAS.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația standard
24.11.22 14:34
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Management documentelor 2023 CNAS
Specificaţie tehnică
Documentația standard în Word
24.11.22 14:34
anunt_de_participare Menegement documentelor 2023 CNAS.semnat (1)
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
24.11.22 14:34
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
INFOSOFT-MAX S.R.L.
Preţul ofertei:
300 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform deciziei Grupului de lucru
15.12.22 15:21
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru
Documentele de calificare
decizia-de-atribuire57manegementuldocumentelor2023cnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsigned.pdf
ID: 94ee3bec-2f5e-4bc3-bc83-68c08559d091
Anunț de atribuire
15.12.22 15:21
srl,,infosoft-maxrrsemnat.pdf
ID: aef902e4-3ae1-4440-8260-d663d1706b2c
Anunț de atribuire
15.12.22 15:21
Documentele depuse cu oferta
5. formularul standard al duae.semnat.pdf
5. formularul standard al duae.semnat.pdf
ID: 06eb3613-dfbf-4125-8324-26e74935c033
Documente de calificare
Data încărcării:
5.12.22 13:26
Data deschiderii:
6.12.22 09:03
2. declaratie privind valabilitatea ofertei.semnat.pdf
2. declaratie privind valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: 0c124b04-709f-44c5-80e1-02e68333f6c9
Documente de calificare
Data încărcării:
5.12.22 13:26
Data deschiderii:
6.12.22 09:03
3. specificatii de pret.semnat.pdf
3. specificatii de pret.semnat.pdf
ID: 417ffcec-e353-4304-aaa0-95b42019d98f
Documente de calificare
Data încărcării:
5.12.22 13:25
Data deschiderii:
6.12.22 09:03
4. specificatii tehnice.semnat.pdf
4. specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 4f86b1a3-c0e1-4aef-b546-6b197b7a100b
Documente de calificare
Data încărcării:
5.12.22 13:26
Data deschiderii:
6.12.22 09:03
6. certificat efectuare regulata a platii impozitelor.semnat.pdf
6. certificat efectuare regulata a platii impozitelor.semnat.pdf
ID: 908438d8-1dbd-4dfd-a99b-613eb7d28e7e
Documente de calificare
Data încărcării:
5.12.22 13:26
Data deschiderii:
6.12.22 09:03
7. declaratia privind lista principalelor prestari de servicii efectuate.semnat.pdf
7. declaratia privind lista principalelor prestari de servicii efectuate.semnat.pdf
ID: 9e0f4b57-da07-40d6-acd1-e071e8f4dd90
Documente de calificare
Data încărcării:
5.12.22 13:25
Data deschiderii:
6.12.22 09:03
1. cerere de participare.semnat.pdf
1. cerere de participare.semnat.pdf
ID: ce2c44b2-b743-4a77-94eb-fbcfdcd0e24a
Documente de calificare
Data încărcării:
5.12.22 13:26
Data deschiderii:
6.12.22 09:03
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK