Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21067759
1
Perioada de actualizare
de la
21.11.2022 11:31
până la 02.12.2022 11:00
până la 02.12.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
02.12.2022 11:00
până la 13.12.2022 11:00
până la 13.12.2022 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
992 953,34 MDL
Perioada clarificărilor:
21 nov 2022, 11:31 - 2 dec 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 dec 2022, 11:00 - 13 dec 2022, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de mentenanță și suport tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM;
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare;
Servicii de asigurare a accesului la mentenanță și suport standard pentru licențele GoGet365 Portal.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2022, 11:31
Data ultimilor modificări
21 nov 2022, 11:31
Achizitii.md ID
21067759
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 1: Menținerea și suportul tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM
Buget: 964589.17 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lot 2: Menținerea și suportul standard a licențelor GoGet365 Portal
Buget: 28364.17 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK