1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2022 11:31
până la 02.12.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2022 11:00
până la 13.12.2022 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 992 953,34 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2022, 11:31 - 2 dec 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2022, 11:00 - 13 dec 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță și suport tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM;
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare;
Servicii de asigurare a accesului la mentenanță și suport standard pentru licențele GoGet365 Portal.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2022, 11:31
Data ultimilor modificări
21 nov 2022, 11:31
Achizitii.md ID
21067759
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
21.11.22 11:31
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
21.11.22 11:31
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
21.11.22 11:31
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
21.11.22 11:31
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.