Achiziţie publică
21067592
Lot2
1
Perioada de actualizare
de la 17.11.2022 15:59
până la 23.11.2022 11:19
până la 23.11.2022 11:19
2
Propunerea ofertelor
de la 23.11.2022 11:19
până la 13.12.2022 12:19
până la 13.12.2022 12:19
3
Licitaţie
14.12.2022 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
142 800 MDL
Perioada clarificărilor:
17 nov 2022, 15:59 - 23 nov 2022, 11:19
Perioada de depunere a ofertelor:
23 nov 2022, 11:19 - 13 dec 2022, 12:19
Începutul licitației:
14 dec 2022, 14:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Asigurarea serviciilor de transport între următoarele adrese: str. Dacia 58/C, com. Băcioi, mun. Chișinău și str. Toma Ciorbă 32, mun. Chișinău.
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 12 luni (01.01.2023-31.12.2023).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
Apt din punct de vedere medical (Formular nr. 083/e, Formular nr. 092/e, Aviz privind rezultatele evaluării psihologice);
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale (Certificat de cazier judiciar);
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Obligațiile de bază ale prestatorului: Asigură transportarea angajaților Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână conform graficului (40 ore pe săptămână) inclusiv zilele de odihnă și sărbătoare.
Achitarea pentru serviciul prestat se va efectua din momentul semnării contractului, lunar, în termen de 14 zile lucrătoare corespunzător timpului efectiv a serviciului prestat, finalizat cu semnarea actului de predare-primire. Suma constituie prestarea serviciilor pentru 12 luni (01.01.2023-31.12.2023).
Cerințele de bază față de conducătorii auto:
- Permis de conducere cat. B, D. (MD), valabil;
- Certificat de competență profesională cat. D (MD), valabil;
- Experiență minim 3 ani;
Apt din punct de vedere medical (Formular nr. 083/e, Formular nr. 092/e, Aviz privind rezultatele evaluării psihologice);
- Cunoștințe în domeniul tehnicii auto;
- Fără antecedente penale (Certificat de cazier judiciar);
- Persoana responsabilă și serioasă;
Obligațiile suplimentare ale prestatorului: să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, com. Băcioi, str. Dacia bd., 58/C
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
21 nov 2022, 11:19
Valoarea estimată (fără TVA)
142 800 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
200 MDL
Achizitii.md ID
21067592
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, bd. Dacia 58/C, com Bacioi, mun Chisinau. str. Toma Ciorba 32
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de transport rutier șoferi (pentru transportartea personalului al Serviciului 112)
CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Chipar Victor
Preţul ofertei:
142 800 MDL
Statut:
Învingător
Oferta acceptată
19.12.22 11:15
Motivul: Oferta acceptată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
duae112semnat.pdf
ID: 49d80d54-88ac-426f-ab0e-a9fc30b60e94
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
13.12.22 10:01
Data deschiderii:
13.12.22 12:19
declaratiaprivindvalabilitateaoferteisemnat.pdf
ID: 662fbdda-cfa1-48d1-87e6-43e05b4a33d5
Documente de depunere
Data încărcării:
13.12.22 10:01
Data deschiderii:
13.12.22 12:19
cereredeparticiparesemnat.pdf
ID: 57764db8-b793-4e3b-81e2-9306134a4472
Documente de calificare
Data încărcării:
13.12.22 10:01
Data deschiderii:
14.12.22 14:29
specificatiadepretsemnat.pdf
ID: 68d1dbbd-64dc-45e5-be85-1e49a9ae8d19
Propunere financiară
Data încărcării:
13.12.22 10:01
Data deschiderii:
14.12.22 14:29
specificatiatehnicasemnat.pdf
ID: f130114d-a9f9-48c8-bdc8-99bee62ffec8
x_technicalDocuments
Data încărcării:
13.12.22 10:01
Data deschiderii:
14.12.22 14:29
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK