1
Perioada de actualizare
de la 16.11.2022 16:45
până la 02.12.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2022 12:00
până la 22.12.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 140 324,30 MDL
Perioada clarificărilor: 16 nov 2022, 16:45 - 2 dec 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2022, 12:00 - 22 dec 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare pentru: Școala auxiliară-internat nr. 5; Liceul Teoretic Vasile Lupu; Liceul Teoretic Nicolae Sulac; Şcoala Primară-Grădiniță nr. 88, Gimnaziul nr.42, Liceul Universul
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Strajesco Natalia
Telefonul de contact
022271022
Datele achizitiei
Data publicării
16 nov 2022, 16:39
Data ultimilor modificări
16 nov 2022, 16:45
Valoarea estimată (fără TVA)
6 140 324,30 MDL
Achizitii.md ID
21067537
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Durata contractului
9 ian 2023 16:42 - 30 dec 2023 16:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare pentru: Școala auxiliară-internat nr. 5; Liceul Teoretic Vasile Lupu; Liceul Teoretic Nicolae Sulac; Şcoala Primară-Grădiniță nr. 88, Gimnaziul nr.42, Liceul Universul CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare servicii 2023.docx
Documentele la ofertă
-
16.11.22 16:45
duae.doc
Documentele la ofertă
-
16.11.22 16:45
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-
16.11.22 16:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Liceist

Preţul ofertei: 6 140 324,30 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A intrunit toate cerințele de calificare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări