Achiziţie publică
21067292
Hârtie A4 și rechizite de birou
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
42 100 MDL
Perioada clarificărilor:
14 nov 2022, 13:12 - 15 nov 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 nov 2022, 14:00 - 18 nov 2022, 15:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Fabricata din 100% celuloza. Ideala pentru fotocopii, imprimante laser, cu jet de cerneală si faxuri. Clasa: C Densitate: 80 g/m2. Umiditatea: de la 4.2 pina la 4.8 Grosimea: 103microni Luminozitatea: 104% Albeata: 147 Format (cm): 21 x 29,7. Foi într-un pachet: 500. Intr-un box: 5 pachete.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Suceava 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2022, 13:08
Data ultimilor modificări
14 nov 2022, 13:37
Valoarea estimată (fără TVA)
42 100 MDL
Achizitii.md ID
21067292
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Suceava 1
Durata contractului
21 nov 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie A4
CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK