1
Perioada de actualizare
de la 14.11.2022 10:55
până la 19.11.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.11.2022 17:00
până la 24.11.2022 17:00
3
Licitaţie
de la 25.11.2022 08:00
până la 25.11.2022 08:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 21 866 MDL
Perioada clarificărilor: 14 nov 2022, 10:55 - 19 nov 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2022, 17:00 - 24 nov 2022, 17:00
Începutul licitației: 25 nov 2022, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piine din amestec de faina de secara si griu c. I-II,feliată și ambalată (ambalaj ermetic),termen de valabilitate 48 ore,se livrează cu transport special pentru produsele de panificație.Standart de referință și cerințele: HG nr.775 din 03.07.2007, Livrarea: la comandă conform graficului de livrare zilnic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4100, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, str. Alexandru cel Bun 135
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Danilescu
Telefonul de contact
024122391/ 069168445
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2022, 19:45
Data ultimilor modificări
15 nov 2022, 11:16
Valoarea estimată (fără TVA)
21 866 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
218,66 MDL
Achizitii.md ID
21067246
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4100, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, str. Alexandru cel Bun 135
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 30 iun 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piine din amestec de faina de secara si griu c. I-II CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1800.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).signed.pdf duae_ro_0 (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
duae
14.11.22 10:55
spitalul anunt.signed (1).pdf spitalul anunt.signed (1).pdf
tenderNotice
spitalul anunt
14.11.22 10:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.I."Plesca Elena"

Preţul ofertei: 25 757 MDL
Statut: Învingător
Motivul: satisface tuturor cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 25 758 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări