1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2022 15:52
până la 16.11.2022 10:01
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2022 10:01
până la 21.11.2022 10:01
3
Licitaţie
22.11.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 74 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2022, 15:52 - 16 nov 2022, 10:01
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2022, 10:01 - 21 nov 2022, 10:01
Începutul licitației: 22 nov 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1.Carucior pentru medicamente - conform Anexei nr.1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2022, 15:42
Data ultimilor modificări
14 nov 2022, 10:01
Valoarea estimată (fără TVA)
74 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
296 MDL
Achizitii.md ID
21067223
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
28 nov 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.Carucior pentru medicamente. Cărucior specializat de farmacie pentru transportul și distribuția medicamentelor, față dublă. Dimensiuni carucior: 90 x 55 x 80 cm, ±5 cm. Pe o parte sertare mari minim 3. Pe cealaltă parte, casete monodoză cu sistem de blocare: 1) minim 6 casete cu dimensiuni 11 x 29 x 7 cm, ±1.5 cm; 2) minim 9 casete cu dimensiuni 11 x 29 x 4 cm, ±1.5 cm; 3) minim 15 casete cu dimensiuni 7 x 29 x 4 cm, ±1.5 cm. Rotile: 4 rotile, minim 2 cu frână; Ø minim 120 mm. Garanție minim 12 luni din momentul livrarii. CPV: 33192000-2 - Mobilier medical
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
11.11.22 15:52
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
11.11.22 15:52
4.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
11.11.22 15:52
5.anexe nr.1-3.xlsx
Documentele la ofertă
-
14.11.22 07:52
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
14.11.22 10:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 95 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări