1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2022 15:23
până la 14.11.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2022 00:00
până la 17.11.2022 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 20 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2022, 15:23 - 14 nov 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2022, 0:00 - 17 nov 2022, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reprezentanța UNHCR în Moldova invită furnizorii calificați să aplice și să coteze pentru furnizarea de :
- Mobilier de birou, de școală și de altă natură.
Vă rugăm să aveți invedere că termenul limită pentru depunerea ofertei este :
- DATA și ORA de ÎNCHIDERE: 17.11.2022 – ora 23:59 în Moldova.
Termenul limită de depunere a întrebărilor sau solicitări de clarificări este :
- Luni 14 Noiembire 2022, ora 17:30, în Moldova.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 131, 31 August 1989 st,
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rusu Ceapa Ecaterina
Telefonul de contact
068111282
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2022, 15:13
Data ultimilor modificări
11 nov 2022, 15:55
Valoarea estimată (fără TVA)
20 000 MDL
Achizitii.md ID
21067219
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 131, 31 August 1989 st,
Durata contractului
1 dec 2022 08:00 - 11 nov 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
MOBILA CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
terms of reference - office furniture.docx
Documentele la ofertă
-for your info
11.11.22 15:23
general conditions of contract.pdf general conditions of contract.pdf
Documentele la ofertă
-for your info
11.11.22 15:23
un supplier code of conduct.pdf un supplier code of conduct.pdf
Documentele la ofertă
-for your info
11.11.22 15:23
vendor registration form.pdf vendor registration form.pdf
Documentele la ofertă
- to be completed
11.11.22 15:23
annex a - office furniture price sheet.xlsx
Specificaţie tehnică
- to be completed
11.11.22 15:33
Documentele lotului
annex a - office furniture price sheet.xlsx
- to be completed
11.11.22 15:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VMS-COMPANIE

Preţul ofertei: 100 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări