1
Perioada de actualizare
de la 09.11.2022 15:10
până la 28.11.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.11.2022 12:00
până la 15.12.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 17 764 160,90 MDL
Perioada clarificărilor: 9 nov 2022, 15:10 - 28 nov 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 nov 2022, 12:00 - 15 dec 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1 Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățămînt preuniversitar subordonate DETS sect. Buiucani
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
9 nov 2022, 14:57
Data ultimilor modificări
9 nov 2022, 15:10
Valoarea estimată (fără TVA)
17 764 160,90 MDL
Achizitii.md ID
21067027
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Durata contractului
2 ian 2023 15:05 - 30 dec 2023 15:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 1 Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățămînt preuniversitar subordonate DETS sect. Buiucani CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Documentele la ofertă
DUAE
9.11.22 15:10
anunt_de_participare .docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
9.11.22 15:10
ds_bunuri_servicii_ .docx
Documentele la ofertă
Documentația standard, bunuri și servicii
9.11.22 15:10
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
La semnarea contractului, OE desemnat cîștigător
9.11.22 15:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Liceist

Preţul ofertei: 17 764 160,90 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări