1
Perioada de actualizare
de la 08.11.2022 15:14
până la 14.11.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2022 15:00
până la 17.11.2022 15:00
3
Licitaţie
18.11.2022 10:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 600 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2022, 15:14 - 14 nov 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2022, 15:00 - 17 nov 2022, 15:00
Începutul licitației: 18 nov 2022, 10:28

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Seringă unică cu pastă cu conținut de hidroxid de calciu, iodoform, ulei siliconic, indicat în dinții devitalizați, în tratamentul canalelor infectate, pentru apexifiere în dinții cu apexul neformat, în resorbții radiculare, traume endodontice, etc. Pasta în seringa de min 2,0 g cu minim 10 tipsuri pentru introducerea pastei direct în canal.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2022, 14:05
Data ultimilor modificări
9 nov 2022, 9:49
Valoarea estimată (fără TVA)
5 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
56 MDL
Achizitii.md ID
21066941
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
21 nov 2022 14:08 - 30 mart 2023 15:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
9. Pastă pentru obturarea canalelor temporar CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declarație beneficiar.doc
Documentele la ofertă
-
8.11.22 15:14
duae.doc
Documentele la ofertă
-
8.11.22 15:14
documentația standard 115.docx
Documentele la ofertă
-
8.11.22 15:14
anexa nr. 21 caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
8.11.22 15:14
anexa nr. 2 anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
8.11.22 15:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Reloc-Com

Preţul ofertei: 5 555,56 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări