1
Perioada de actualizare
de la 08.11.2022 11:01
până la 15.11.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.11.2022 12:00
până la 22.11.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2022, 11:01 - 15 nov 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 nov 2022, 12:00 - 22 nov 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a rampelor de acces la instituții din subordinea DETS sect. Buiucani
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2022, 10:47
Data ultimilor modificări
8 nov 2022, 11:01
Valoarea estimată (fără TVA)
750 000 MDL
Achizitii.md ID
21066919
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Durata contractului
28 nov 2022 10:53 - 31 dec 2022 10:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a rampelor de acces la instituții din subordinea DETS sect. Buiucani CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declarație, la semnarea contractului, OE desemnat cîștigător
8.11.22 11:01
duae .doc
Documentele la ofertă
DUAE
8.11.22 11:01
anunt_de_participare_lucrari.docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
8.11.22 11:01
lista cu cantitățile de lucrări.doc
Documentele la ofertă
Lista cu cantitățile de lucrări
8.11.22 11:01
documentația standard lucrari.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard lucrari
8.11.22 11:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Frabo Grup

Preţul ofertei: 88 016 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 114 058,17 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări