1
Perioada de actualizare
de la 07.11.2022 12:14
până la 19.11.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.11.2022 09:00
până la 25.11.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 nov 2022, 12:14 - 19 nov 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2022, 9:00 - 25 nov 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 1 Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma împotriva efracției, supravegherea edificiilor a 4 obiective a IMSP AMT Buiucani
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iaşan Liliana
Telefonul de contact
022-74-19-16
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2022, 12:00
Data ultimilor modificări
7 nov 2022, 12:14
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21066866
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Durata contractului
1 ian 2023 12:12 - 30 dec 2023 12:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1 Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma împotriva efracției, supravegherea edificiilor a 4 obiective a IMSP AMT Buiucani CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
-ANUNT PARTICIPARE
7.11.22 12:14
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI
7.11.22 12:14
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-DS
7.11.22 12:14
duae nr.72-2020.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
7.11.22 12:14
Documentele lotului
caiet de sarcini.docx
-CAIET DE SARCINI
7.11.22 12:14
anunt_de_participare.docx
-ANUNT DE PARTICIPARE
7.11.22 12:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 1 800 012,48 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări