Achiziţie publică
21066802
Servicii mentenanță corectivă și adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială”
1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2022 14:16
până la 21.11.2022 10:00
până la 21.11.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.11.2022 10:00
până la 12.12.2022 10:00
până la 12.12.2022 10:00
3
Licitaţie
13.12.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
6 666 667 MDL
Perioada clarificărilor:
4 nov 2022, 14:16 - 21 nov 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 nov 2022, 10:00 - 12 dec 2022, 10:00
Începutul licitației:
13 dec 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1.1 Servicii mentenanță corectivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială” (conform Listei componentelor aplicative sistemului aplicativ SPAS, Anexa nr. 1):
a) Asigurarea funcționalității și a securității complexului de mijloace tehnice și de program;
b) Actualizarea versiunii sistemului aplicativ;
c) Întreținerea sistemului aplicativ și resursei informaționale;
d) Restabilirea funcționalității sistemului aplicativ, în cazul apariției defecțiunilor;
e) Eliminarea/corectarea problemelor, detectate în sistemul aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor;
f) Asigurarea suportului metodologic și practic pentru utilizatori;
g) Consultanța cu privire la întrebările specifice ale software –lui aplicativ.
1.2 Servicii mentenanță adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială” (conform Listei componentelor aplicative sistemului aplicativ SPAS, Anexa nr. 1):
a) Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
b) Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
d) Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
e) Consultanţă privind modificările realizate.
a) Asigurarea funcționalității și a securității complexului de mijloace tehnice și de program;
b) Actualizarea versiunii sistemului aplicativ;
c) Întreținerea sistemului aplicativ și resursei informaționale;
d) Restabilirea funcționalității sistemului aplicativ, în cazul apariției defecțiunilor;
e) Eliminarea/corectarea problemelor, detectate în sistemul aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor;
f) Asigurarea suportului metodologic și practic pentru utilizatori;
g) Consultanța cu privire la întrebările specifice ale software –lui aplicativ.
1.2 Servicii mentenanță adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială” (conform Listei componentelor aplicative sistemului aplicativ SPAS, Anexa nr. 1):
a) Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
b) Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
d) Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
e) Consultanţă privind modificările realizate.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 nov 2022, 9:56
Valoarea estimată (fără TVA)
6 666 667 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
65 000 MDL
Achizitii.md ID
21066802
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atragere a ofertelor
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Poziția 1.1 Servicii mentenanță corectivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială”
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Poziția 1.2 Servicii mentenanță adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială”
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 16000.0
Unități de măsură: Om-ora
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini mentenanța SI Protecţia Socială 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
4.11.22 14:16
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Mentenanța SI Protecția Socială CNAS 2023
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
4.11.22 14:16
Anunt de participare mentenanţa SI PS CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
4.11.22 14:16
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Mentenanța SI Protecția Socială CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
4.11.22 14:16
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
S&T Mold
Preţul ofertei:
5 850 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei Grupului de lucru
16.12.22 15:47
Motivul: Conform Deciziei Grupului de lucru
Documentele de calificare
decizia-de-atribuire58protectiasocială2023cnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsemnat.pdf
ID: 561a5e1e-7658-473a-b219-fb5cc2d0a1d2
Anunț de atribuire
16.12.22 15:47
Documentele depuse cu oferta
declaratie privind personalul de specialitate ,anexa 14.signed.pdf
declaratie privind personalul de specialitate ,anexa 14.signed.pdf
ID: 1956c6d3-a9ef-4ecb-bf1b-f141fbfcda97
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
certificat lipsa datorii_sfs.signed.pdf
certificat lipsa datorii_sfs.signed.pdf
ID: 2773b2f8-c846-4fbc-a3e3-42ae9e72f15a
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
lista cu personalul de specialitate.signed.pdf
lista cu personalul de specialitate.signed.pdf
ID: 348a4ce9-c9c5-4258-bef0-fdda539d04b4
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
certificat de inregistrare s&t mold.signed.pdf
certificat de inregistrare s&t mold.signed.pdf
ID: 3a488102-1d81-411c-b591-1fb388d48ea3
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
oferta tehnica s&t mold.signed.pdf
oferta tehnica s&t mold.signed.pdf
ID: 5cb5adf1-f658-435b-af9c-c25810b15e50
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
declaratia privind valabilitatea ofertei, anexa 8.signed.pdf
declaratia privind valabilitatea ofertei, anexa 8.signed.pdf
ID: 6d6bd35d-fb70-4bdd-a408-989d1c659d00
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
cerere de participare, anexa 7.signed.pdf
cerere de participare, anexa 7.signed.pdf
ID: 8fafb7dc-e05e-4617-94ee-4a596090d3fe
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
declaratia privind lista principalelor livrari,prestari, anexa 12.signed.pdf
declaratia privind lista principalelor livrari,prestari, anexa 12.signed.pdf
ID: b99ae1ec-e746-4266-98df-30a09b686e6e
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
specificatii tehnice, anexa 22 .signed.pdf
specificatii tehnice, anexa 22 .signed.pdf
ID: d7aa3158-bdfa-4e28-84b7-cd9d30e2ec99
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
procura a.c._s&t mold.signed.pdf
procura a.c._s&t mold.signed.pdf
ID: d9af114c-7736-4b91-a276-eb1cf8b8b435
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:13
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
ordin de plata interbancar in mdl-6229797972726472.signed.pdf
ordin de plata interbancar in mdl-6229797972726472.signed.pdf
ID: e3315fd9-65ac-47d1-b8df-2cb427e57cd5
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
specificatii de pret, anexa 23 .signed.pdf
specificatii de pret, anexa 23 .signed.pdf
ID: ed8e8d8b-595d-4720-91ce-2775225bbe39
Propunere financiară
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
extras_new__22_08_2022.signed.pdf
extras_new__22_08_2022.signed.pdf
ID: ee319e5d-7ea1-4971-8f8f-bf898546866c
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
declaratia privind dotarile specifice utilajul si echipament nec. anexa 13.signed.pdf
declaratia privind dotarile specifice utilajul si echipament nec. anexa 13.signed.pdf
ID: f859ece8-ce27-4889-97bf-94dc0109cc7f
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
declaratie privind detinerea sistemului de înregistrare a apelurilor .signed.pdf
declaratie privind detinerea sistemului de înregistrare a apelurilor .signed.pdf
ID: fb10f9f0-fd1b-4f46-a822-2cef86c2248f
Documente de calificare
Data încărcării:
12.12.22 09:12
Data deschiderii:
12.12.22 16:08
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii mentenanță corectivă și adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială”
Data:
17 nov 2022, 09:56
Subiectul întrebării:
Nr de specialisti in Echipa
Întrebare:
Buna ziua, cite persoane se acepta pentru fiecare rol din echipa de proiect? Altfel nu este clara metoda dupa care a fost calcyulat nr. estimativ de ore pentru 12 luni. 26000/4/12= 542 ore per specialist lunar!
Răspuns (17 nov 2022, 10:07):
În echipa de proiect este indicat doar numărul și rolul minim necesar pentru indeplinirea sarcinilor și calificarea necesară pentru procedura dată, Estimarea om/ora de efort necesar pentru îndeplinirea sarcinilor se calculează după caz la caz individual pentru fiecare sarcina necesară sa fie indeplinită
Servicii mentenanță corectivă și adaptivă pentru programele aplicative SPAS din sistemul informațional „Protecția Socială”
Data:
17 nov 2022, 10:16
Subiectul întrebării:
Operator economic
Întrebare:
Buna ziua! Rog sa raspundeti daca se accepta perticiparea la licitatie operatorului economic - nerezident a RM.
Răspuns (17 nov 2022, 10:43):
Conform Legii 131/2015 privind achizițiile publice:
Articolul 16. Participarea operatorului economic la procedurile de achiziţie publică
(1) Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice.
(2) Operatorul economic străin beneficiază în Republica Moldova de aceleaşi drepturi privind participarea la procedurile de atribuire a contractelor de achiziţii publice de care beneficiază operatorii economici din Republica Moldova în ţara în care operatorul economic străin este rezident.
Important să corespundeți tuturor cerințelor/criteriilor de evaluare din Documentația de atragere a ofertelor.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK