1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2022 12:57
până la 14.11.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2022 11:00
până la 05.12.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 481,48 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2022, 12:57 - 14 nov 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2022, 11:00 - 5 dec 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 46 Cos cu plasa pentru extragerea corpilor straini, a polipilor inlaturati din stomac, colon
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2022, 12:51
Data ultimilor modificări
4 nov 2022, 12:57
Valoarea estimată (fără TVA)
481,48 MDL
Achizitii.md ID
21066774
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 46 Cos cu plasa pentru extragerea corpilor straini, a polipilor inlaturati din stomac, colon CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie cu privire la inregistrare la amdm.docx
Documentele la ofertă
-
4.11.22 12:57
model contract.doc
Documentele la ofertă
-
4.11.22 12:57
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
4.11.22 12:57
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
4.11.22 12:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 620 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări