1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2022 09:11
până la 10.11.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.11.2022 09:00
până la 25.11.2022 09:00
3
Licitaţie
28.11.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2022, 9:11 - 10 nov 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 nov 2022, 9:00 - 25 nov 2022, 9:00
Începutul licitației: 28 nov 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1.DATE GENERALE:
DENUMIREA OBIECTULUI: Paza fizică al Departamentului Clinic de Medicină Urgentă a IMSP IMU și paza tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini. AMPLASAREA: mun.Chișinău, str.Toma Ciorbă, 1.
2.OBIECTUL CONTRACTULUI: Prestarea serviciilor de pază și protecție sigură a colaboratorilor Departamentului Clinic de Medicină Urgentă, iclusiv pază tehnică.
3. DESCRIEREA SERVICIULUI: Autoritatea contractanta intenţionează să achiziţioneze servicii pentru asigurarea securității resurselor umane şi a bunurilor materiale. Serviciile solicitate pot fi livrate de persoane juridice licenţiate care trebuie să corespundă tuturor condiţiilor de calificare.
4.TERMENUL,CONDIȚIILE DE LIVRARE A SERVICIILOR: Contractantul va asigura furnizarea de servicii de pază fizică a Departamentului Clinic de Medicină Urgentă și tehnică la obiectele strategice enimerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini, de luni până duminică, 24/24 ore, pe o perioadă de la semnarea și înregistrarea contractului – până la 31.12.2023.
5.CERINȚE OBLIGATORII PENTRU ACTIVITATEA DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE:
Ofertantul: 1) Să deţină licenţă pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei.; 2) Să funcţioneze potrivit legislaţiei în domeniu; 3) Să deţină polița de asigurare facultativă a răspunderii civile profesionale la domeniul pazei tehnice al obiectivelor; 4) Să deţină certificatul de acreditare al sistemuli de management al calităţii ISO 9001:2015 (la domeniul pazei tehnice şi fizice al obiectivelor); 5) Să dispună de cel puţin un echipaj de intervenţie localizat în apropierea obiectivului beneficiarului şi la maxim 3 minute ca timp de intervenţie; 6) Să doteze agenţii de pază cu:  mijloace de comunicare (staţie emisie-recepţie sau telefoane mobile);  uniformă de serviciu corespunzătoare anotimpului;
 armament pentru autoapărare;  baston de cauciuc;  spray cu gaze iritant - lacrimogen; 7) Să asigure agenţilor de pază dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimaţie-ecuson şi registre necesare postului. 6. AGENȚII DE PAZĂ: 1) Să deţină confirmarea legală de absolvire a cursurilor de instruire respective; 2) Să aibă vârsta între 25 şi 40 ani; 3) Să fie legal angajaţi la întreprinderea de pază;
7. OBLIGAȚII MINIMALE A OFERTANTULUI: a) Ofertantul are obligaţia să asigure prestarea serviciilor, să asigure securitatatea resurselor umane, materiale, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută de contractul respectiv; b) Ofertantul are obligaţia să asigure efectivul de agenţi de pază, stabilit de comun acord cu achizitorul cu respectarea prevederilor din planurile de pază, care vor fi anexate la contract; c) Ofertantul are obligaţia să întocmească împreună cu beneficiarul planurile de pază aferente; d) Ofertantul are obligaţia să pună la dispoziţia achizitorului, pentru executarea contractului, personal de specialitate instruit şi dotat corespunzător pentru serviciile prestate; e) Ofertantul are obligaţia să realizeze scopul de bază cu personalul specializat echipat în ţinută specifică şi să repartizeze agenţii potrivit planului de pază; f) Ofertantul are obligaţia să realizeze instruirea specifică a agenţilor de pază pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor de serviciu, să asigure dotarea acestora cu uniformă şi mijloace de pază, conform legislaţiei în vigoare; g) Ofertantul are obligaţia să garanteze păstrarea secretului profesional cu privire la datele legate de activitatea achizitorului; h) Ofertantul are obligaţia să comunice operativ situaţiile care pot conduce la slăbirea sistemului de pază şi înlesnirea sustragerii de bunuri, precum şi la măsurile ce trebuie întreprinse; i) Să asigure coordonarea-dispecerizarea activităţii; j) În funcţii de pe realitatea de pe teren, persoana cu funcţie de coordonare dispecerizare (şeful de tură) va face propuneri pentru îmbunătăţirea planurilor de pază, va decide repartizarea personalului de pază pe teritoriul obiectivului, precum şi sanciuni în cazul constatării de abateri; k) Dispeceratul va arhiva toate documentele produse în timpul activităţii zilnice de pază,permiţînd în orice moment accesul beneficiarului la informaţie; l) Ofertantul are obligaţia să informeze imediat achizitorul cu toate evenimentle produse în timpului serviciului de pază, precum şi măsurile luate; m) Intervenţia în cazuri de necesitate cu echipe specializate în cel mai scurt timp şi informarea după necesitatea organelor competente; n) Controlul posturilor de pază în mod inopinat; o) Ofertantul va lua măsuri împotriva angajaţilor săi pentru orice fapte de natură să influenţeze negativ îndeplinirea funcţiilor de serviciu; p) Ofertantul garantează că nici un agent de pază nu va părăsi postul şi că nu se va afla sub influenţa alcoolului sau stupefiantelor pe durata serviciului şi nici nu va aduce sau avea băuturi alcoolice asupra lui sau în încăperea postului, coştientizînd că aşa încălcări constituie încălcări grave a obligaţiunilor contractuale de către ofertant şi îndreptăţeşte beneficiarul la rezilierea unilaterală şi imediată a contractului; q) Ofertantul are obligaţia să permită beneficiarului controlul asupra modului în care îşi desfăşoară activitatea de pază cît şi la spaţiile în care agenţii de pază îşi depozitează bunurile personale, deasemnea, ofertantul se obligă să nu aducă prejudicii spaţiilor şi echipamentelor primite în folosinţă pentru agenţii de pază; r) Ofertantul răspunde pentru orice pagubă pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului; s) Ofertantul va suporta contra valoarea eventualelor sustrageri sau degradări ale bunurilor beficiarului produse datorită neîndeplinirii ori îndeplinirii defectuase a obligaţiunilor agenţilor de pază; t) Persoana care urmează să îndeplinească atribuții de pază și protecție, cumulativ va interveni la cerere în alte secții din afara Departamentului Clinic de Medicină Urgentă,pentru soluționarea situațiilor de conflict. 8.ALTE CERINȚE IMPUSE OFERTANTULUI: Experiență în domeniu pazei și protecției de cel puțin 5 ani.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2022, 9:02
Data ultimilor modificări
4 nov 2022, 9:11
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 500 MDL
Achizitii.md ID
21066734
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 ian 2023 02:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.Servicii pază pentru Departamentul Clinic de Medicină Urgentă CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
6.doc. standard 21066734.docx
Documentele la ofertă
-
4.11.22 09:11
7.duae (new 26.11.20) 21066734.doc
Documentele la ofertă
-
4.11.22 09:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 469 599 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări