1
Perioada de actualizare
de la 02.11.2022 10:44
până la 19.11.2022 09:22
2
Propunerea ofertelor
de la 19.11.2022 09:22
până la 29.11.2022 09:22
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 091 387,15 MDL
Perioada clarificărilor: 2 nov 2022, 10:44 - 19 nov 2022, 9:22
Perioada de depunere a ofertelor: 19 nov 2022, 9:22 - 29 nov 2022, 9:22
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Restaurarea Conacului Russo și conservarea bisericii din lemn
din s. Macareuca, com. Cotova, raionul Drochia. Repetat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5214, MOLDOVA, Drochia, s.Cotova, comuna Cotova, raionul Drochia
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Berladean Ion
Telefonul de contact
025262236
Datele achizitiei
Data publicării
2 nov 2022, 10:35
Data ultimilor modificări
17 nov 2022, 9:22
Valoarea estimată (fără TVA)
4 091 387,15 MDL
Achizitii.md ID
21066568
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5214, MOLDOVA, Drochia, s.Cotova, comuna Cotova, raionul Drochia
Durata contractului
5 dec 2022 10:43 - 30 sept 2023 10:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Restaurarea Conacului Russo și conservarea bisericii din lemn din s. Macareuca, com. Cotova, raionul Drochia. Repetat CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro (4).doc
Documentele la ofertă
-
2.11.22 10:44
duae (3).doc
Criterii de evaluare
-
2.11.22 10:44
ds_lucrari (7).docx
Documentele la ofertă
-
2.11.22 10:44
1.docx
Documentele la ofertă
-
17.11.22 09:22
4.docx
Documentele la ofertă
-
17.11.22 09:22
5.docx
Documentele la ofertă
-
17.11.22 09:22
3.docx
Documentele la ofertă
-
17.11.22 09:22
2.docx
Documentele la ofertă
-
17.11.22 09:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MAXCOSM PRIM

Preţul ofertei: 3 900 011,28 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 4 079 490,12 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru a hotărît să atribue Contractul de achiziție publică agentului economic ”POLIMER ” SRL,prețul ofertei -4 079490,12 MDL . La selectarea cîștigătorului s-a luat ca bază următoarele criterii: prezentarea pachetului integru de documente ce constitue oferta solicitată . Vă așteptăm pînă la data de 02.01.2023 pentru a semna contractul de achiziție publică la sediul primăriei com.Cotova .
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 4 574 393,35 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări