Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21066465
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
70 000 MDL
Perioada clarificărilor:
31 oct 2022, 17:28 - 5 nov 2022, 15:02
Perioada de depunere a ofertelor:
5 nov 2022, 15:02 - 10 nov 2022, 15:02
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 oct 2022, 17:28
Data ultimilor modificări
10 nov 2022, 15:02
Achizitii.md ID
21066465
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 1 – Servicii de organizarea evenimentului Business Forum în cadrul proiectului “HEGO Herbs for Growth”
Buget: 70000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
3 nov 2022, 00:57
Subiectul întrebării:
Serviciile de organizare a Business Forum-ului
Întrebare:
Bună ziua.
Evenimentul se va desfășura la MoldExpo. Vă rugăm să ne ziceți mai multe detalii despre sală. Care sunt dimensiunile sălii? Denumirea pavilionului.
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:34):
Bună ziua,
Sala (cu capacitate de max 50 persoane) va fi creata in cadrul pavilionului central al Moldexpo. Schitele de design vor fi furnizate companiei castigatoare.
Data:
3 nov 2022, 00:58
Subiectul întrebării:
Serviciile de organizare a Business Forum-ului
Întrebare:
Bună ziua.
Business Forum-ul va avea loc in data de 18 noiembrie 2022, în incinta unei săli de conferințe, în cadrul
Expoziției Antreprenor Expo care se va desfășura în perioada 17-19 noiembrie 2022 la C.I.E.
MOLDEXPO. Vă rugăm să ne ziceți: 1. Când va fi posibilă instalarea echipamentelor tehnice? 2. La ce oră se va începe evenimentul. Vă rugăm să transmiteți scurt program-Agenda evenimentului. 3. În sală va fi decor pentru întregul eveniment sau fiecare eveniment desfășurat în cadrul Expoziției va fi dotat cu echipamentele tehnice separat? 4. Scaune pentru oaspeți, mese pentru zona de înregistrare a participanților și a. Vor fi oferite de C.I.E. MOLDEXPO sau e nevoie de oferit mobilier și echipamentele tehnice?
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:38):
Atașat la anunț găsiți agenda draft. Atenție, în program este menționat de la 13.30 vizitarea expoziției – această activitate va avea lor în afara sălii în care se va desfășura evenimentul. În sală va fi decorul general în care vor fi plasate banele proiectului. Sala va fi dotată cu echipament audio. Mobilierul este oferit.
Data:
3 nov 2022, 00:59
Subiectul întrebării:
Serviciile de organizare a Business Forum-ului
Întrebare:
Bună ziua.
Amenajarea unei săli de conferință cu capacitatea minimă de 40 -50 persoane. Care ar fi capacitatea maximă?
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:40):
Bună ziua,
Capacitatea maximă a sălii este 50 persoane. Amenajarea sălii – se are în vedere amenajarea scaunelor și meselor. Cu o zi înainte în această sala va fi organizat un alt eveniment, deci va trebui rearanjate mesele și scunele.
Data:
3 nov 2022, 00:59
Subiectul întrebării:
Serviciile de organizare a Business Forum-ului
Întrebare:
Bună ziua.
Amenajarea unei săli de conferință: vă rugăm să descrieți cerințele tehnice, de ce este nevoie. (Ex. Ecrane, sunet, lumini, scena pentru vorbitori, decorul sălii, brandara zonelor).
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:41):
Bună ziua,
Se solicită - Aranjarea meselor, scaunelor, aranjarea echipamentului de traducere, căștilor cu microfoane. Sala va fi dotată cu ecrane și sistem audio, dar va trebui conectat un laptop la ecran. Decorul sălii nu este necesar (sala va fi decorată)
Data:
3 nov 2022, 01:00
Subiectul întrebării:
Serviciile de organizare a Business Forum-ului
Întrebare:
1. Câte personae maxim vor fi în scenă?
2. Vorbitorii vor fi așezați în fotolii sau vor ține discursurile din picioare?
3. Vor fi prezentări?
4. Toți participanții vor fi fizic la eveniment sau vor fi și vorbitori conectați Online?
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:43):
Bună ziua,
Sala nu va avea scenă. Vor fi mese organizate sub forma unei litere de P rusesc sau o tribună în față și scaune în format teatru. La tribună vor fi invitați speakerii rând pe rând. Toți speakerii urmează să fie prezenți în sală. Dar cei prezenți pe Online trebuie să aibă posibilitate să pună întrebări.
Data:
3 nov 2022, 01:00
Subiectul întrebării:
Serviciile de organizare a Business Forum-ului
Întrebare:
La ce oră se planifică pauza de cafea?
Durata pauzei de cafea?
Care ar fi cerințele pentru meniu: cafea, ceai, apă, sucuri, gustări, biscuiți, fructe și a.?
Pauza de cafea va fi in sală separată sau în aceeași sală?
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:45):
Bună ziua,
Pauza de cafea se propune de a fi organizată la deschiderea evenimentului (ora 9.00-10.00) dar și la finalul acesteia (ora 13.00 – 14.00). Pauza de cafea trebuie să conțină - cafea, ceai, apă, sucuri, gustări, biscuiți, fructe. Vă rog să ne dați oferta pentru toate pozițiile, și după aplicare vom decide și aproba meniul. Pauza de cafea, va fi organizată într-o sală separată.
Data:
3 nov 2022, 01:01
Subiectul întrebării:
Asigurarea sălii de conferințe cu echipament de traducere
Întrebare:
Vă rugăm să scrieți detalii: câte limbi de traducere vor fi?
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:46):
Bună ziua,
Avem nevoie de echipament de traducere pentru traducători (vor fi 2 persoane) care vor traduce din limba RO în ENG și invers și încă un traducator va traduce pentru Zoom.
Data:
3 nov 2022, 01:01
Subiectul întrebării:
Asigurarea platformei și link-ului de Zoom
Întrebare:
Pe acest link vor fi conectați vorbitorii sau spectatorii? Câte personae vor fi conectate prin ZOOM?
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:48):
Pe acest link se vor conecta unii participanți (la moment doar participanți, nu și speakeri). Dar dacă aceștia vor dori să pună întrebări, ei trebuie să aibă această posibilitate. La moment estimăm să fie în jurul de 20- 30 persoane online- (max 50).
Data:
3 nov 2022, 01:01
Subiectul întrebării:
Asigurarea platformei și link-ului de Zoom
Întrebare:
Pe acest link vor fi conectați vorbitorii sau spectatorii? Câte personae vor fi conectate prin ZOOM?
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:48):
Pe acest link se vor conecta unii participanți (la moment doar participanți, nu și speakeri). Dar dacă aceștia vor dori să pună întrebări, ei trebuie să aibă această posibilitate. La moment estimăm să fie în jurul de 20- 30 persoane online- (max 50).
Data:
3 nov 2022, 01:02
Subiectul întrebării:
Distribuirea materialelor promoționale către participanți
Întrebare:
Materialele promoționale vor fi oferite de autoritatea contractantă?
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:49):
Bună ziua,
Materialele promoționale vor fi oferite de AC. Acest proces va fi facilitat de personalul AC, responsabil de implementarea proiectului în cadrul căruia se organizează acest Business Forum.
Data:
3 nov 2022, 01:02
Subiectul întrebării:
Asigurarea sticlelor cu apă plată și minerală, pahare, pe toată durata evenimentului
Întrebare:
Vă rugăm să scrieți care va fi durata evenimentului. Apa va fi fi asigurată pentru vorbitorii din scenă sau pentru 50 de personae, care vor fi în sală?
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:50):
Bună ziua,
Evenimentul va fi organizat în data de 18 noiembrie, între orele 9.30 – 14.00. Apa este necesară pentru toți participanții din sală.
Data:
3 nov 2022, 01:04
Subiectul întrebării:
Serviciile de organizare a Business Forum-ului
Întrebare:
Bună ziua.
Vă rugăm să ne ziceți dacă evenimentul va fi transmis Online. Pe ce platforme? În ce limbi va fi transmisiunea LIVE a evenimentului?
Mulțumim.
Răspuns (4 nov 2022, 14:51):
Bună ziua,
Evenimentul va avea loc fizic în sala de B2B events în cadrul expoziției Antreprenor Expo, care va avea loc în pavilionul central al CIE Moldexpo. La acest eveniment vor participa persoane din afara țării, care se vor conecta online, iar pentru aceasta avem nevoie de Zoom meeting. Acest Zoom meeting nu va fi livestreamed, avem nevoie doar de înregistrarea evenimentului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK