1
Perioada de actualizare
de la 28.10.2022 16:08
până la 08.11.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2022 10:00
până la 18.11.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 223 406,58 MDL
Perioada clarificărilor: 28 oct 2022, 16:08 - 8 nov 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2022, 10:00 - 18 nov 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de confecționare și instalare a gardului la
Centrul de Sănătate Muncești, mun. Chișinău, str. Muncești, 400/1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cecoi Mariana
Telefonul de contact
0-22-53-16-33, 079436345
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2022, 16:05
Data ultimilor modificări
28 oct 2022, 16:20
Valoarea estimată (fără TVA)
223 406,58 MDL
Achizitii.md ID
21066370
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Durata contractului
20 nov 2022 16:08 - 30 dec 2022 16:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de confecționare și instalare a gardului la Centrul de Sănătate Muncești, mun. Chișinău, str. Muncești, 400/1 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0-nou2021_-_reparații_2022 (1).semnat.pdf duae_ro_0-nou2021_-_reparații_2022 (1).semnat.pdf
Criterii de evaluare
-
28.10.22 16:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC MULTICONSTRUCT GRUP SRL

Preţul ofertei: 175 372,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor documentelor de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 219 531,29 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

INTELHOME

Preţul ofertei: 219 911,12 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Ginacom SRL

Preţul ofertei: 222 636,36 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări