1
Perioada de actualizare
de la 27.10.2022 15:30
până la 08.11.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2022 16:00
până la 14.11.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 380 312,44 MDL
Perioada clarificărilor: 27 oct 2022, 15:30 - 8 nov 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2022, 16:00 - 14 nov 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

«Reparația str.Ștefan cel Mare (de la ”Casa Ofițerilor” pînă la str.N.Testemițeanu) mun.Bălți», conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
28 oct 2022, 9:27
Valoarea estimată (fără TVA)
5 380 312,44 MDL
Achizitii.md ID
21066262
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Ștefan cel Mare, mun.Bălți
Durata contractului
21 nov 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
«Reparația str.Ștefan cel Mare (de la ”Casa Ofițerilor” pînă la str.N.Testemițeanu) mun.Bălți», conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
bap_nr_84_25.10.2022.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de intenție PDF, semnat
27.10.22 15:30
declaratie_ro
Documentele la ofertă
declarație pentru cîștigător WORD
27.10.22 15:30
declaratie_ro.semnat
Documentele la ofertă
declarație pentru cîștigător PDF
27.10.22 15:30
Caiet de sarcini - str. Stefan cel Mare
Documentele la ofertă
Formularul nr.1, caiet de sarcini WORD
27.10.22 15:30
Caiet de sarcini - str. Stefan cel Mare.semnat
Documentele la ofertă
Formularul nr.1, caiet de sarcini PDF, semnat
27.10.22 15:30
documentatia_standard_lucrari.semnat
Documentele la ofertă
Doc.standard PDF, semnat
27.10.22 15:30
DUAE formular nou din 26.11.2020
Documentele la ofertă
DUAE WORD
27.10.22 15:30
formularul nr.5 str.Ștefan cel Mare.semnat
Documentele la ofertă
Formularul nr.5 PDF
27.10.22 15:30
Casa ofiterilor pina la str.Testemitianu - schita tehnica.semnat
Documentele la ofertă
schiță tehnică
27.10.22 15:30
Plan anual DGC - modificat.semnat
Documentele la ofertă
Plan anual DGC
27.10.22 15:30
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
DUAE PDF
27.10.22 15:30
Anunț de participare - str.Ștefan cel Mare.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare PDF, semnat
27.10.22 15:30
documentatia_standard_lucrari
Documentele la ofertă
Formulare, contract-model
27.10.22 15:30
formularul nr.5 str.Ștefan cel Mare
Documentele la ofertă
Formularul nr.5 WORD
27.10.22 15:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 5 376 918,43 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Contractul este atribuit conform criteriului ”cel mai mic preț fără TVA pe lista întreagă și îndeplinirea tuturor criteriilor de selecție și cerințelor din caietul de sarcini”. Operatorul economic IPS ”Corsag” SRL a prezentat oferta care corespund cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit garanţiile pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Documentele ce constituie oferta conțin semnătură electronica validă și sînt anexate pe SIA RSAP.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SA Drumuri Bălți

Preţul ofertei: 5 850 955,56 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
«Reparația str.Ștefan cel Mare (de la ”Casa Ofițerilor” pînă la str.N.Testemițeanu) mun.Bălți», conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Data:
28 oct 2022, 09:27
Subiectul întrebării:
Termenul de prestare a serviciilor.
Întrebare:
In luna decembrie 2022 temperaturile sunt foarte joase,este iarma.Ce calitate a drumului are sa fie.
Răspuns (2 nov 2022, 09:34):
La executarea lucrărilor se va ține cont de normativele și prevederile legale în vigoare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări