Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
83 330 MDL
Perioada clarificărilor:
26 oct 2022, 10:22 - 27 oct 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 oct 2022, 11:00 - 1 nov 2022, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Soft-Soluţie pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Până la termenul limită – data 01.11.2022, ora 11:00, a depus oferta 1 (unu) ofertant:
- Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA.
În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei prezentate s-au constatat următoarele:
Oferta prezentată de operatorul economic Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83330,00; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate.
Ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. b) în corelare cu art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că nu a fost asigurat nivelul corespunzător al concurenței pe motiv că a participat un singur ofertant, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică privind achiziționarea Softului-Soluție pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM), Cod CPV 48517000-5, lansat prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1666768783468 din 26.10.2022 și organizarea unei proceduri de achiziții publice repetate.
- Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA.
În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei prezentate s-au constatat următoarele:
Oferta prezentată de operatorul economic Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83330,00; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate.
Ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. b) în corelare cu art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că nu a fost asigurat nivelul corespunzător al concurenței pe motiv că a participat un singur ofertant, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică privind achiziționarea Softului-Soluție pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM), Cod CPV 48517000-5, lansat prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1666768783468 din 26.10.2022 și organizarea unei proceduri de achiziții publice repetate.
Data anulării
16 nov 2022, 12:21
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 oct 2022, 10:22
Data ultimilor modificări
16 nov 2022, 12:21
Achizitii.md ID
21066144
MTender ID
CPV
48510000-6 - Pachete software de comunicaţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
26 oct 2022, 16:00
Subiectul întrebării:
Documentație
Întrebare:
Buna ziua, pentru a fi mai usoara indeplinirea documentație și sa fie confom necesitatilor dumneavoastra
Răspuns (27 oct 2022, 09:31):
Bună ziua. Întrebarea nu este clară, sau nu este finalizată.
Data:
27 oct 2022, 09:38
Subiectul întrebării:
Documentație
Întrebare:
Buna ziua, pentru a fi mai ușoară îndeplinirea documentației necesare și a fi conformă specificațiilor autorității contractante, rugăm să ăuneți documentația in format Word
Răspuns (27 oct 2022, 10:04):
https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=127989&lang=ro - accesati anexa nr. 1 din acest link. Se va deschide în word ” Anexa nr.1 la Ordinul ministrului finanţelor nr.115 din 15 septembrei 2021 DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii”. In acest document gasiti Anexele nr. 22 si 23 (Specificatii tehnice si de preț si le completati).
Altă obțiune: link https://tender.gov.md/ro/content/acte-ministeriale-%C8%99i-departamentale;
Aici gasiti: Ordinul ministrului finanţelor nr.115 din 15 septembrei 2021.
Data:
27 oct 2022, 09:45
Subiectul întrebării:
Cerinte tehnice, gestionare produs
Întrebare:
Buna ziua, Va rugam frumos sa ne comunicati sub ce forma trebuie sa fie furnizat produsul:
1. Subscriptie sau perpetuala?
2. Cloud sau on-premise?
Vreau sa remarc ca solutia in cloud este doar cu subscriptie.
MUltumesc.
Răspuns (27 oct 2022, 10:37):
1. Conform specificațiilor tehnice din anunțul de participare este indicat: Licență de model perpetual.
2. On-premise.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK