1
Perioada de actualizare
de la 19.10.2022 13:28
până la 31.10.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.10.2022 10:00
până la 09.11.2022 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 815 899,05 MDL
Perioada clarificărilor: 19 oct 2022, 13:28 - 31 oct 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 oct 2022, 10:00 - 9 nov 2022, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziţionarea Cazanului şi instalarea acestuia conform necesităţilor I.P.Gimnaziul ,,D. Matcovschi"
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7236, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Vadul-Raşcov, r-nul Șoldănești s. Vadul-Rașcov
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negru-Vodă Rita
Telefonul de contact
078758170
Datele achizitiei
Data publicării
19 oct 2022, 11:45
Data ultimilor modificări
19 oct 2022, 13:28
Valoarea estimată (fără TVA)
815 899,05 MDL
Achizitii.md ID
21065776
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-7236, MOLDOVA, Şoldăneşti, s.Vadul-Raşcov, r-nul Șoldănești s. Vadul-Rașcov
Durata contractului
21 nov 2022 13:26 - 10 dec 2022 13:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cazanul CPV: 42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de instalare a cazanului CPV: 42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
19.10.22 13:28
documentatia standard_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
19.10.22 13:28
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Cebascom

Preţul ofertei: 815 724,67 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări