Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21065686
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
6 250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
18 oct 2022, 11:14 - 28 oct 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 oct 2022, 10:00 - 22 nov 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Panouri interactive pentru instituțiile de învățământ din municipiul Chișinău
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform deciziei ANSC nr.03D-808-22 din 02.12.2022 procedura de achiziție se anulează
Data anulării
6 dec 2022, 9:31
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 99
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 oct 2022, 11:14
Data ultimilor modificări
6 dec 2022, 9:41
Achizitii.md ID
21065686
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Panouri interactive pentru instituțiile de învățământ din municipiul Chișinău
Buget: 6250000.0 MDL
Anulată
Data:
18 oct 2022, 15:05
Subiectul întrebării:
SO pentru Panoul Interactiv; SO Android - SO Windows?
Întrebare:
Clarificati va rog in ce mod să fie asigurată de către Panoul Interactiv compatibilitatea între SO Android și SO Windous având integrat în PI doar un singur microcompiuter cu SO Android: (”Sa includa microcomputer cu RAM 4GB, ROM 64GB, SO Android cel putin v.8.0 integrat”), cu cerința respectivă (”Compatibilitate cu: Windows, Android, Macintosh OS X”). Pentru respectiva solicitare trebuie ca PI să includă un minicalculator cu SO Android și altul cu SO Windos racordate respectiv prin interfață comună – și doar atunci acestea se pot recunoaște reciproc
Răspuns (18 oct 2022, 15:30):
Bună ziua! Panoul interactiv trebuie să includă microcomputer cu RAM 4GB, ROM 64 GB, SO Android cel puțin v.8.0. integrat. Totodată, panoul trebuie să fie compatibil cu SO Windows, Android, Macintosh OS X pentru a putea conecta la acesta computere care lucrează pe baza acestor sisteme de operare.
Data:
19 oct 2022, 14:30
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In lista documentelor obligatorii ati solicitat pct. 14 - Informatii privind asocierea, pct.16 - Lista subcontractantilor, pct.17. - Angajamet tert sustinator financiar si pct.18 - Declaratie tert sustinator financiar. Va rugam la colonita Obligativitate sa adugati si cuvintul La solicitare, pentru companiile care o sa participe singure, fara asociati.
Multumim anticipat.
Răspuns (19 oct 2022, 14:47):
Bună ziua! În pct. 5A.1 al cap. V din DUAE, este menționat faptul că Operatorul economic este în măsură să furnizeze în Sistemul informaţional automatizat ,,Registrul de stat al achiziţiilor publice” sau prin mijloace electronice, sau dacă e cazul, pe suport de hârtie autorității contractante: formularele, certificatele, avizele și alte documente indicate de către autoritatea în anunțul de participare și în documentația de atribuire, în termen de 3 zile de la solicitare. Deci pentru calificarea operatorului economic și desemnarea ca cîștigător a procedurii de achiziție este obligatorie prezentarea tuturor actelor solicitate în anunțul de participare, fie încărcate în SIARSAP la deschiderea ofertelor, fie solicitate ulterior. Obligatorii la deschidere sunt Specificațiile tehnice; Specificațiile de preț; Cererea de participare; Declarația de valabilitate a ofertelor și Garanția Bancară... O zi bună!
Data:
21 oct 2022, 10:25
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de livrare
Întrebare:
Cererea dumneavoastră include următoarele condiții:
Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: 10.12.2022
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2022, 10:00 - 22 nov 2022, 10:00
Este nevoie de cel puțin 3-5 zile, în cel mai bun caz, pentru a evalua propunerile și a le aproba. Plus cele 10 zile necesare pentru o eventuală contestare a deciziei dumneavoastră. Și încă minimum 2 zile pentru a confirma contractul cu Trezoreria. Prin urmare, procesul de achiziție și contractare va dura cel puțin 15-17 zile. Dacă data de depunere a ofertelor este 22 noiembrie, decizia finală poate fi, în cel mai bun caz, pe 10 decembrie, dată la care expiră termenul de livrare.
Intenționați să achiziționați 125 de panouri interactive. Se știe că toate aceste dispozitive sunt fabricate în China. Există un termen limită de producție și un termen limită de livrare din China, adaptat la situația logistică actuală - minimum 60 de zilei. În cazul în care această cantitate nu se află în stoc, este imposibil să se îndeplinească cerințele specificate în ofertă. Vă rugăm să faceți modificări.
Răspuns (28 oct 2022, 09:44):
Bună ziua! Din motiv că nu dispunem de timp suficient, și pentru că este sfîrșit de an bugetar, pentru a reuși executarea contractului pînă la finele anului, autoritatea contractantă nu poate prelungi termenul de livrare a bunurilor...
Data:
28 oct 2022, 08:46
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
1. Pentru calcularea lucrărilor de instalare a sistemelor, vă rugăm să indicați locația instalațiilor, instituții de învățământ specifice unde va fi livrarea.
2. Explicați necesitatea unui sistem pentru o instituție de învățământ de două camere video (una în panou si una în soundbar conform caietul de sarcini) pentru videoconferințe integrate in panou interactiv.
3. Explicați necesitatea Hi-Fi soundbar cu 2x20 w dacă fiecare panou are propriile difuzoare de 10-15w .
Răspuns (28 oct 2022, 09:54):
Bună ziua! Instituțiile de învătămînt sunt din or. Chișinău. În caietul de sarcini nu a fost solicitat ca panoul în sine să fie dotat cu difuzoare...
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK