1
Perioada de actualizare
de la 13.10.2022 10:55
până la 25.10.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2022 10:00
până la 07.11.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 916 667 MDL
Perioada clarificărilor: 13 oct 2022, 10:55 - 25 oct 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 oct 2022, 10:00 - 7 nov 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice de tip HSM
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dmitri Rоmаnеsсu
Telefonul de contact
+37322820980
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 oct 2022, 9:20
Valoarea estimată (fără TVA)
2 916 667 MDL
Achizitii.md ID
21065587
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, PMAN 1
Durata contractului
14 nov 2022 02:00 - 12 ian 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice de tip HSM CPV: 48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
01- Anuntul de intentie
tenderNotice
Anuntul de intentie
13.10.22 10:55
04-Caietul de sarcini
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
13.10.22 10:55
02- Anunt de participare
Documentele la ofertă
Anunt de participare
13.10.22 10:55
03-Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentatia standard
13.10.22 10:55
05-DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
19.10.22 09:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Preţul ofertei: 2 822 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări