1
Perioada de actualizare
de la 12.10.2022 16:02
până la 17.10.2022 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.10.2022 08:30
până la 24.10.2022 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 963 888 MDL
Perioada clarificărilor: 12 oct 2022, 16:02 - 17 oct 2022, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2022, 8:30 - 24 oct 2022, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări privind instalarea spetezelor din lemn a băncilor din parcul ''Valea Morilor'' conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.A.Mateevici,77 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirnitchi Sergiu
Telefonul de contact
069486533
Datele achizitiei
Data publicării
12 oct 2022, 15:57
Data ultimilor modificări
12 oct 2022, 16:02
Valoarea estimată (fără TVA)
963 888 MDL
Achizitii.md ID
21065484
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.A.Mateevici,77 A
Durata contractului
26 oct 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări privind instalarea spetezelor din lemn a băncilor din parcul ''Valea Morilor'' CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
forma f7.doc
Documentele la ofertă
Forma F7
12.10.22 16:02
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatie standart
12.10.22 16:02
forma f3.doc
Documentele la ofertă
Forma F3
12.10.22 16:02
anunt_de_participare_.docx
tenderNotice
Anunt de participare
12.10.22 16:02
forma f5.doc
Documentele la ofertă
Forma F5
12.10.22 16:02
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
12.10.22 16:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Master-Construct

Preţul ofertei: 685 155,41 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Unicul ofertant care a prezentat oferta cu prețul cel mai scăzut;
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări