1
Perioada de actualizare
de la 12.10.2022 16:21
până la 17.10.2022 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.10.2022 16:30
până la 25.10.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 466 128 MDL
Perioada clarificărilor: 12 oct 2022, 16:21 - 17 oct 2022, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 oct 2022, 16:30 - 25 oct 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de modificarea schemei electrice prin montarea unui generator cu P-440 KW a Spitalul Clinic Municipal ,, Sfîntul Arhanghel Mihail”conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
oxana.palancica Palancica
Telefonul de contact
079623739
Datele achizitiei
Data publicării
12 oct 2022, 15:55
Data ultimilor modificări
12 oct 2022, 16:21
Valoarea estimată (fără TVA)
1 466 128 MDL
Achizitii.md ID
21065483
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Durata contractului
27 oct 2022 16:20 - 31 dec 2022 16:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de modificarea schemei electrice prin montarea unui generator cu P-440 KW a Spitalul Clinic Municipal ,, Sfîntul Arhanghel Mihail”conform caietului de sarcini CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
rechizite bancare_garantie.doc
Documentele la ofertă
-rechizite bancare_garantie.
12.10.22 16:21
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
12.10.22 16:21
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
-anunț de participare
12.10.22 16:21
documentatia standart.doc
Documentele la ofertă
-documentatia standart
12.10.22 16:21
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
12.10.22 16:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

InstelPrim SRL

Preţul ofertei: 1 369 703,93 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor înaintate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări