Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21065374
1
Perioada de actualizare
de la
10.10.2022 18:23
până la 21.10.2022 09:00
până la 21.10.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
21.10.2022 09:00
până la 25.10.2022 09:00
până la 25.10.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
9 236 941 MDL
Perioada clarificărilor:
10 oct 2022, 18:23 - 21 oct 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 oct 2022, 9:00 - 25 oct 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Construcția unei anexe la Grădinița de copii nr.2 din c.Coșnița r-ul Dubăsari
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4572, MOLDOVA, Dubăsari, s.Coşniţa, str. Pacii, nr. 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gafeli Alexei
Telefonul de contact
068585755, 024844236
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
10 oct 2022, 18:23
Data ultimilor modificări
17 oct 2022, 8:49
Achizitii.md ID
21065374
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Construcția unei anexe la Grădinița de copii nr.2 din c.Coșnița r-ul Dubăsari
Buget: 9236941.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari — .signed.pdf
ds_lucrari — .signed.pdf
Istoricul documentului
-
ds_lucrari — .signed.pdf
ds_lucrari — .signed.pdf
ID: 716b5020-0c6b-4527-b007-7eb4b2ab7160
Documentele la ofertă
-
ds_lucrari — .signed.pdf
ds_lucrari — .signed.pdf
ID: 716b5020-0c6b-4527-b007-7eb4b2ab7160
Documentele la ofertă
-
ds_lucrari 1.signed.pdf
ds_lucrari 1.signed.pdf
ID: 716b5020-0c6b-4527-b007-7eb4b2ab7160
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
12.10.22 13:54
anunt_de_participare_lucrari_2022 .signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_2022 .signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare_lucrari_2022 .signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_2022 .signed.pdf
ID: ca0732a9-c2e3-4db9-8e5e-274f153c4905
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare_lucrari_2022 .signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_2022 .signed.pdf
ID: ca0732a9-c2e3-4db9-8e5e-274f153c4905
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare_lucrari_2022 1.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_2022 1.signed.pdf
ID: ca0732a9-c2e3-4db9-8e5e-274f153c4905
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
12.10.22 13:54
Data:
11 oct 2022, 09:17
Subiectul întrebării:
Subiect concret pentru investigatie
Întrebare:
Rugam insistent organele de investigatie CNA,Procaruratura Anti Coruptie,Procuratura Generala sa se autosesizeze pe faptul abuzului de catre autoritatea publica locala data,care vadit incalca dreptul la o concurenta loaiala si favorizarea unui antreprenor anume,cerintele solicitate sint inadmisibile si duc la gestionarea incorecta a banului public si depistatea persoanelor care stau in spatele acestor hotariri frauduloase.
Răspuns (12 oct 2022, 09:00):
Observând faptul că adresarea nu conţine referinţe la prevederi legale concrete declarate a fi încălcate sau condiţii de participare care vin în contradicție cu actele normative în vigoare, considerăm că prin textul publicat mai sus se încearcă a intimida Grupul de lucru şi a defăima autoritatea publică locală. Astfel de acțiuni nu vor fi tolerate şi vor fi tratate corespunzător prin atragerea la răspundere a persoanelor fizice şi/sau juridice responsabile.
Data:
11 oct 2022, 09:25
Subiectul întrebării:
Punct 11
Întrebare:
Mult stimata autoritate contractata ce lege a stat la baza pentru a cere asa punct:Demonstrarea nivelului MINIM al
capacității financiare
Prezentarea unei declarații care
demonstrează disponibilitatea de
lichiditate generală (active
circulante/datorii curente) cu
nivelul minim de lichiditate nu
mai puțin de 180%.
Răspuns (12 oct 2022, 09:01):
Informaţia privind lichiditatea generală este solicitată în baza prevederilor Ordinului nr.69 din 07.05.2021 al Ministerului Finanţelor prin care acest indicator nu poate fi mai mic de 100% însă valoarea concretă a acestuia urmează a fi stabilită de autoritatea contractantă.
Data:
11 oct 2022, 09:31
Subiectul întrebării:
Autoritate publica locala
Întrebare:
Care a fost motivul CONCRET a anularii licitatiei precedente?
Răspuns (12 oct 2022, 09:02):
Bună ziua, această rubrică este destinată clarificărilor la o procedură de achiziţie publică distinctă. În cazul în care aveţi necesitatea pentru clarificări cu privire la alte proceduri/licitaţii, recomandăm să utilizaţi alte mijloace de comunicare cu autoritatea vizată.
Data:
11 oct 2022, 12:19
Subiectul întrebării:
Solicitari de corectare...
Întrebare:
În anuntul de participare p. 15, subpunct 19 ati solicitat prezentarea certificatului ISO 27 001. Vă informăm că acest certificat este un standard internațional de securitate a informațiilor dezvoltat în comun de Organizația Internațională pentru Standardizare și Comisia Electrotehnică Internațională. Acest certificat conține cerințe în domeniul securității informațiilor pentru stabilirea, dezvoltarea și întreținerea unui Sistem de management al securității informațiilor (ISMS) . Acest certificat poate fi solicitat pentru companiile ce motează servere, retele și baze de date la banci, servicii de stat care contin informații secrete/confidentiale. Solicităm să ne comunicați în baza cărui temei juridic ați introdus această solicitare. Solicitam să excludeți acestă cerință din anuntul de participare
Răspuns (12 oct 2022, 09:05):
Bună ziua, Vă mulţumim pentru sesizare. Standardul ISO 27001 chiar de la prima sa ediţie (2005) se extinde şi asupra securităţii în domeniul gestionării resurselor umane şi confirmă diligenta personalului (prin acţiuni specifice până la angajare şi în timpul angajării), contribuind în mod direct la diminuarea unui astfel de risc precum furtul sau alte infracţiuni nu doar la sediul întreprinderii dar şi la şantierul transmis în gestiune acesteia pe perioada lucrărilor contractate. Exemplul oferit nu este unicul element care face relevant calificarea operatorului economic pentru procedura curentă conform Standardului ISO 27001 - cu toate acestea Grupul de lucru a considerat viabilă solicitarea Dvs. şi a dispus ajustarea condiţiilor de calificare pentru procedura dată excluzând necesitatea prezentării certificatului de calitate ISO 27001 dar păstrând obligativitatea prezentării celorlalte certificate (ISO 9001; ISO 14001; ISO 45001). Ajustările menţionate vor intra în vigoare în termen de cel mult 24 ore.
Data:
15 oct 2022, 12:56
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
solicitam sa anexati DUAE format word
Răspuns (17 oct 2022, 08:52):
DUAE in format Word a fost atasat.
Data:
17 oct 2022, 14:37
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (17 oct 2022, 14:47):
Buna ziua, Atasam rechizitele bancare în vederea efectuarii garanției pentru ofertă. Primaria com.Coșnița Denumirea băncii:Ministerul Finanțelor Trezoreria de stat Codul fiscal:1007601009381 IBAN:MD02TRPCDW518410A01614AA Cod bancar:TREZMD2X
Data:
19 oct 2022, 10:09
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Instalații apa și canalizare, poz.44 - în resurse nu este cadița pentru dus, DVS o aveți și noi o montăm sau a-ți omis din greșeală?
Răspuns (19 oct 2022, 14:15):
Vă mulţumim pentru sesizare. La poz.44 Cădița trebuie inclusă.
Data:
19 oct 2022, 11:58
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Semnalizarea incediului SI, poz.33 -Одноканальная релейная плата REL 1 INT la norma a-ti indicat 41,000 in loc de 1,000 e corect?
Răspuns (19 oct 2022, 15:53):
Buna ziua, vă mulţumim pentru sesizare. La poz.33 s-a comis o eroare, corect este 1,000.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK