1
Perioada de actualizare
de la 07.10.2022 08:56
până la 19.10.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.10.2022 10:00
până la 27.10.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 832 572,15 MDL
Perioada clarificărilor: 7 oct 2022, 8:56 - 19 oct 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 oct 2022, 10:00 - 27 oct 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală la I.P.Gimnaziul Cucuruzeni raionul Orhei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3522, MOLDOVA, Orhei, s.Cucuruzeni, s.Cucuruzeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Zatic Ludmila
Telefonul de contact
069129254
Datele achizitiei
Data publicării
7 oct 2022, 8:46
Data ultimilor modificări
7 oct 2022, 15:38
Valoarea estimată (fără TVA)
1 832 572,15 MDL
Achizitii.md ID
21065247
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3522, MOLDOVA, Orhei, s.Cucuruzeni, s.Cucuruzeni
Durata contractului
7 nov 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală la I.P.Gimnaziul Cucuruzeni raionul Orhei CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anuntde participare.signed.pdf anuntde participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anuntde participare
7.10.22 08:56
caiet de sarcini cucuruzeni.signed.pdf caiet de sarcini cucuruzeni.signed.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
7.10.22 08:56
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 1 398 228,64 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Antreprenorul a întrunit toate cerințele înaintate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MAXCOSM PRIM

Preţul ofertei: 1 654 521,59 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

"SERVICONS PLUS" S.R.L.

Preţul ofertei: 1 686 589,57 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări